Seni ne çok özledim annem, Yaşamın yükü omuzlarıma çötü bile. Nedendir bilmem ama, Annesine kıymet vermeyenlere şaşırıyorum annem. Dün sana ne çok muhtactık, Biraz büyüdük,hayatın meşakkatinde kaybolduk, Seni hep var olacak sandık. İçimiz acıdığında, Canımız yandığında, Hayata yenildiğimizde, O sımsıcacık kucagında acılarımızı dindirdik. Seninde bir insan olduğunu arasıra unuttuk, ’’kaç cocuğun varsa o kadar büyüyen derdin var’’derdin Şimdi seni daha iyi anlar oldum annem. En kötüsü keşkeleri yaşamakmış be annem. Ben hep uzaklardaydım annem, Tarih tekerrürden ibaretmiş, Şimdi kızım benden uzaklarda annem. Hayata yenilmeden insanlar kıymet bilmiyor annem. Dünya fani,yarınlar olurmu bilemem yani, Seni çok özledim annem...
YARENİMSİN(10/05/2009) (BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensizlik yüreğime düştüğünden habersizdi gün, yokluğuna çoğalan dert susuşları içindeyim, asık surata inat hala şefkatini cebinde saklayan sana döndüm de sen geldin aklıma............İçimden geldi ve yazdım.
Anne ve babalara yazılan şiirler hep ilgimi çekmiştir ancak hem yazılanlar ve hem de söylenenler hep eksik kalmıştır ardına yetişme anlamında.
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla.....
Sn. Yarenimsin Anneleri hep özlüyoruz. Çok duyguluydu. Gönül hazînemden kocaman ALKIŞLAR sunuyorum.
Şimdi kızım benden uzaklarda annem. Hayata yenilmeden insanlar kıymet bilmiyor annem. Dünya fani,yarınlar olurmu bilemem yani, Seni çok özledim annem...
''En kötüsü keşkeleri yaşamakmış be annem.''
Tebrikler Şair..
Hüzünlü yaşlarımı bıraktım sayfanıza..
Saygımla..