(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKK´IN AFFI KEREMİ BOL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKK´IN AFFI KEREMİ BOL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başkasının nefsi için Gel nefsine zulüm yapma Paramparça görsen için Olma köle, kula tapma!
Hakk dilemiş bilin demiş Helal belli tatlı yemiş Haram lokma, bilmez; yemiş Hakk yolundan öte sapma!
O´na yönel, O´ndan iste Yol bulursun; kara, siste Mü´min durmaz mekruh piste Sakın ola pislik kapma!
Gör aşikâr; lütuf, ikram Keremiyle temizle cam Lâkin bilsen, benliğin ham Cahil olup geri tepme!
Nefse uyup, dolma leke Kör olursun; sonra keke(?!) Hakk olmayan yoldan çeke! Çıkar için ayak öpme!
Sıkı tutun, samimi ol Öz temizle, nûr ile dol Hakk´ın affı, keremi bol Dua, niyaz; sakın kopma...
Beyazî hey kork nefsinden Kaçış yoktur, toprak sinden Sen gel çıkar; özün, inden Hakk yolunda nefse çarpma!
BEYAZÎ -- siyahtakibeyaz
Allahrazı olsun gerçekleri içeren manaya yönelmiş ışığa yönelmiş hak yola çağıran beğeniyle okudum şiirinizi ..Allah hak yoldan ayırmasın ..Kutlarım ..Selam ve dua ile..
Nefse uyup, dolma leke Kör olursun; sonra keke(?!) Hakk olmayan yoldan çeke! Çıkar için ayak öpme!
geçen gün bir aracın arkasında yazı okudum konuyla bağlantısı var sanırım . üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen geriye kalan o iki kuruşa seni satar. şiirinizi okuyunca o aklıma gelsi paylaşmak istedim güzel ikazlar için teşekkürler kutlarım
Beyazî hey kork nefsinden Kaçış yoktur, toprak sinden Sen gel çıkar; özün, inden Hakk yolunda nefse çarpma! ***************************** Cuma günü iyi geldi selam ve dua ile cumanız mübarek olsun
SEVGİLİ BEYAZİ,CAN KARDEŞİM CENABI ALLAH CC GÖNLÜNÜZDEN MUHABBETULLAH'I EKSİLTMESİN, AŞKINIZ VE ZEVKİNİZ EBEDİ OLSUN, EN KALBİ SEVGİ SELAM VE MUHABBETLER YOLLUYORUM.
Beyazî hey kork nefsinden Kaçış yoktur, toprak sinden Sen gel çıkar; özün, inden Hakk yolunda nefse çarpma! ........................... ALLÂH demek O'na yönelmek..Ne güzel Selamlarım efendim
güzel şiirinizi tebrik ederim.haktan gelip hak ka döneceğiz bunları düşünelim de doğru yaoldan sapmayalım biz insan oğlu güzel bilnimsesi gerekenlerle dolu bir şiir.
Güzel nasihatler. Güzel bir didaktik şiir. Başımıza ne geldiyse Hakk!tan uzaklaştığımız, uzaklaştırıldığımız için geldi. Hz. İbrahim'in yolunda gitmek, onun yaptığı gibi putları yıkmah demektir. Bir insan hem putlara tapıp hem de İbrahimî yoldan gidemez. Yüreğinize sağlık. Saygılar.
beyazim sen yunus olma yolundasın.şimdiki dili yunusça konuşuyorsun.güzel gönlün güzelliklerle dolsun.güzel gören gözlerin nurla dolsun.güzellikleri yazan kalemin hiç susmasın.iman dolu güzel yüreğin her zaman çağıldasın.aksın satırlara nurlandırsın kararan kalpleri,sana seni doğuran ebeveynine geçmişlerine hayır dualar gitsin.dualar seni çepeçevre korusun HAK seninle olsun daima.hakkı yazan kalemini kutluyorum.sevgilerimle..
Başkasının nefsi için
Gel nefsine zulüm yapma
Paramparça görsen için
Olma köle, kula tapma!
Hakk dilemiş bilin demiş
Helal belli tatlı yemiş
Haram lokma, bilmez; yemiş
Hakk yolundan öte sapma!
O´na yönel, O´ndan iste
Yol bulursun; kara, siste
Mü´min durmaz mekruh piste
Sakın ola pislik kapma!
Gör aşikâr; lütuf, ikram
Keremiyle temizle cam
Lâkin bilsen, benliğin ham
Cahil olup geri tepme!
Nefse uyup, dolma leke
Kör olursun; sonra keke(?!)
Hakk olmayan yoldan çeke!
Çıkar için ayak öpme!
Sıkı tutun, samimi ol
Öz temizle, nûr ile dol
Hakk´ın affı, keremi bol
Dua, niyaz; sakın kopma...
Beyazî hey kork nefsinden
Kaçış yoktur, toprak sinden
Sen gel çıkar; özün, inden
Hakk yolunda nefse çarpma!
BEYAZÎ -- siyahtakibeyaz
Allahrazı olsun gerçekleri içeren manaya yönelmiş ışığa yönelmiş hak yola çağıran beğeniyle okudum şiirinizi ..Allah hak yoldan ayırmasın ..Kutlarım ..Selam ve dua ile..