(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM KALAN AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM KALAN AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seven insan unutmaz,unutamaz bakın siz seviyormuşsunuz ve unutmamışsınız demek ki o sevmemiş hiç.Sevseydi eğer öyle kolay silip de gidermiydi.Bazı zamanlar hakettiğimiz değeri görmüyor, hak etmeyene de fazla değer veriyoruz.El üstünde tutuyor,yere göğe sığdıramıyoruz.Dünyada ki en güzel en önemli şey olarak görüyoruz ve yine biz üzülüyoruz.Galiba işte biz bu yüzden kaybediyoruz...
* * * Vefasız aşklar işte böyle yara açarlar gönülde, böyle aşkların şerrinden korusun bizi Allah, çok zor, ümit verip sonrada terketmek, her insana özgü değil, vicdansızların işi, sevginin dilinden anlamayanların zalimce terkedişi, güzeldi gönül dizelerin, çok güzel ifade etmişsin Can kardeşim gönülden kutlarım, kalemin daim olsun, samimi sevgileride yaşa dilerim...
Şiir ve dostluk adına sevgiler, saygılarımla
* * *
dağ gülü tarafından 5/1/2009 7:02:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgi ve saygılarla