(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM ve ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM ve ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAH C.C. RAZI OLSUN ANNE VE BABALARIMIZDAN. ALLAH C.C SİZDENDE RAZI OLSUN. ŞİİRLERİME YAZDIĞINIZ GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM . GÜZELDİ ŞİİRİNİZ TEBRİKLER.
evet her daim onların kıymetini bilmemiz gerekiyor.. elimizde ki en kıymetli hazinelerimiz onlar.. şiir çok anlam dolu ve güzeldi.. kaleminiz daim olsun,yüreğinize sağlık.. saygım sevgim dua ile,,
Çocuklar babaları hakknında böyle düşünürmüş... "14.yaş: Babama kulak asma artık o çağ dışı. 25.yaş: Babam bu konuda az da olsa bir şeyler biliyor; ama o yaşta birinin, bu konuda bir şeyler bilmesi normal zaten. 50.yaş: Babamın yanımda olması ve bana akıl vermesi için neler vermezdim. Onun ne kadar akıllı bir insan olduğunu hiç takdir etmemiştim. Ondan çok şey öğrenebilirdim."
Evet, geç de olsa öğreniyoruz ama çok zaman kaybederek.... Tebrikler gönülden.
ALLAH C.C SİZDENDE RAZI OLSUN.
ŞİİRLERİME YAZDIĞINIZ GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM .
GÜZELDİ ŞİİRİNİZ TEBRİKLER.