(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEDİR AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEDİR AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derdimi döktüğüm sedir ağacı, Halin nice oldu görüşmeyeli, Her kim olmaz ola sana duacı, Halin nice oldu görüşmeyeli.
Bir kaç kuş dalına yuva yaptı mı? Kimiler gelip yoldan saptı mı? Alıcı kuşlarda yavru kaptı mı? Halin nice oldu görüşmeyeli.
Elbet bu baharda gelip geçecek, Rengarenk çiçekler meyve verecek, Her türlü zorluğa göğüs gerecek, Halin nice oldu görüşmeyeli.
Oğuzsoylum sana düşürdü yolun, Sorar oldu senin hatırın halin, Öyle pasif durma biraz gez salın, Halin nice oldu görüşmeyeli.
ilkez okuyorum şiirinizi.keşke daha önce tanıma fırsatı bulsaydım sizi efendim..çok güzel çok duru bir anlatım..sizi tanımakta şiirinizi okumakta büyük zevkti benim için.saygılar efendim.
Elbet bu baharda gelip geçecek, Rengarenk çiçekler meyve verecek, Her türlü zorluğa göğüs gerecek, Halin nice oldu görüşmeyeli. ========================== Güzel bir anlatımdı. Saygı ve selam üstadım.
Sorar oldu senin hatırın halin,
Öyle pasif durma biraz gez salın,
Halin nice oldu görüşmeyeli.
tebrikler yine ince ince dokumuşsun satırlarda..kutlarım şairi