(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uykusuz gecelerde, Saatlerce seni düşünmekten, Gecelerim gündüz oldu, Gündüzlerim gece..
Çok uzaklardasın, Göklerde güzel biryerlerdesin biliyorum.. Her geçen gün artan özlemimi, Dizelere döküyorum..
Ahh sevdiğim ahhhh!!!! Yerine kimseyi koyamıyorum, Sensizlikler içinde, Hayalinle yaşıyorum…. ŞİİRİN BİR YERİNİ KESİP AYIRAMADIM BÜTÜNÜ GÜZEL BİR ÖZLEMLİ SESLENİŞ OLMUŞ ÇOK GÜZEL KELİMELER KURUP BENİ İKİ DEFA OKUMAYA MECBUR ETTİN GÖNLÜNE KALEMİNE SAĞLIK SELAMLAR
Ahh sevdiğim ahhhh!!!! Yerine kimseyi koyamıyorum, Sensizlikler içinde, Hayalinle yaşıyorum…. .......................ALLÂHTAN Sabır dilerim Şair Giden malesef geri gelmiyor,Arkasında yalnız kalanlar ise şiirinizde anlatılmış Selamlarım efendim
Ahh sevdiğim ahhhh!!!! Yerine kimseyi koyamıyorum, Sensizlikler içinde, Hayalinle yaşıyorum…. işte gerçek şiir işte gerçek aşk....... mükemmeldi,kutluyorum........
eşimin abisi yani kayınçımı dün gece 00.30 sularında maalesef kaybettik uçakla ve özel otosuyla İstanbul'dan gelen yakın akrabalarımız, kardeşleri ve çocukları ve kalabalık bir insan topluluğuyla cenazazeyi dün ikindi namazına müteakiben toprağa verdik Ankara'dan dün oğlum da geldi Isparta'daki kızımıza gelme dedik zira hem yolu çok uzak hem de sınavları vardı...
üzüntümüz oldukça büyük...gece 00.40 sularında siteye girip durum hakkında siz değerli dostlara bilgi vermek istedim...yazdığınız yorumlara ve şiirlere maalesef taziyeiçin gelen dostlara ve ailemizdeki yoğun üzülme ve teselli etme gibi yoğun ilgimizden dolayı siteye giremeyeceğim belli oluyor...bunu hoşgörüyle karşılamanızı rica ederim...
baş-sağlığı temennisinde bulunan değerli dostlara çok teşekkürler..sağolun efendim... sevgi ve saygımla...selamlar...
Sade, sevgi dolu bir hisle yazılan, su gibi akıcı bu dizeleri ve yazan yüreği(ni) kutluyorum... Sevda kaybolup gitse de, sevgisi geride kalıyor da anı olarak, yetiyor yüreğe çoğu zaman....
Tebrikler Nil Hanım... Keyifle okudum... Selam ve saygılarımla... İ.GÖKTAŞ/İZMİR