(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVLÂ’YA DÜŞER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVLÂ’YA DÜŞER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesi şiirler, sadece okuyup geçilecek, tebrik etmekle yetinilecek, selâm göndermekle taltif edilecek şiirler değildir bence. Şiiri, gerek şiirsel tekniği, gerekse içeriği ve hepsini kapsayan ahengi ile biraz irdelemek gerekir.
Hece şiirleri için en büyük eleştiri: " kalıplara ve ölçülere hapsedilmiş, duygu ve mesaj yönü itibarıyla kısıtlanmış olmaları " iddiasıdır. Gerçekten birçok hece şiirinde bırakın bu iddiaları doğrulatacak gerçekleri, doğru - dürüst ölçülerin bile tutturulamadığını görüyoruz. Ama, bu şiir gibi bazı şiirler var ki o sayfada uzun süre okuyucuyu misafir ediyor!
Gerek estetik ve ahengi, gerek içeriği ve anlamsal yoğunluğu, gerekse mısra tekniği, kelime cambazlığı ve sesindeki ritim ile 11 ' li hecenin çok seçkin bir örneğidir bu şiir.
Memnun oldum şair. Eyvallah!
Oflu tarafından 4/22/2009 7:27:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vefâ denizinde durulur gönlüm,
Bir nazar okuyla vurulur gönlüm,
Nihayet yolumuz Mevlâ’ya düşer.
BESTAMİ AĞABEY HARİKA BİR ŞİİR BU..HERKESİN SONU MEVLAYA ULAŞACAK..HAYIRLA ULAŞIRIZ İNŞAALLAH..BAKİ SELAM VE SAYGILARIMLA...