(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk değişti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk değişti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk değişti Şimdiki aşklar parmak izi gibi Her birinin farklı sevgisi
Size katılıyorum sevgili şairim...Aşklar değişmiş olmalı , Ya da aşk diye bir şey kalmamış yerini hırs, para gibi kavramlar almış.....Yüreğinize sağlık....Tebrikler güzel anlatım...Sevgi ve saygılarımla......
Aşk değişti Şimdiki aşklar parmak izi gibi Her birinin farklı sevgisi .......................................... Kalbimin kriminal dosyalarını açtığımda, Sabıka dosyalarında hayatımdan gelmiş geçmiş tüm insanların parmak izleri mevcut. Asla silinmediler. Şiiriniz bana bunları hissettirdi. tebriklerimle,yazan kaleme.
Şimdiki aşklar parmak izi gibi
Her birinin farklı sevgisi
Size katılıyorum sevgili şairim...Aşklar değişmiş olmalı , Ya da aşk diye bir şey kalmamış yerini hırs, para gibi kavramlar almış.....Yüreğinize sağlık....Tebrikler güzel anlatım...Sevgi ve saygılarımla......