(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
USANDIM YA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
USANDIM YA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefasızdan vefa umdum, Çok şeye gözümü yumdum, Dosta sevgi saygı sundum, Yaşamaktan usandım ya.
Merhamet bekledim kuldan, Hesaplar incedir kıldan, Akıl var üstün; akıldan, Yaşamaktan usandım ya.
Değerli üstad her ne kadar usansakta usandıklarımızı değiştirme çabamızdan vazgeçmedik.Gönlümüz güzel olandan vazgeçmedi çünkü geçmemeli de. Gönlünüze sağlık. Dizeleriniz çok güzeldi. Yürekten kutladım.. Selam ve saygılarımla..
dertli gibisiniz dünyadan usanmayan varmı ama yinede güzel diyelim imtihanımızı güzel verelim dünya ahiretin tarlası gelip geçeceğimiz iki kapılı han inşallah imtihanı kazanananlardan eylesin güzel dizelere saygılar
Merhamet bekledim kuldan, Hesaplar incedir kıldan, Akıl var üstün; akıldan, Yaşamaktan usandım ya.
Oğuzsoylu’yum ezelden, Gönül geçmedi güzelden, Kalmadı farkım gazelden, Yaşamaktan usandım ya. ............................... Hüzünlü ama güzel bir şiir olmuş Kutlarım efendim
çok güzel dizeler.haklısınız efendim bazen hayattan, yaşamaktan zevk almayız bıkarız dünyanın kahırlarından .ama rabbim bize bir ömür biçmiş yaşamak zorundayız ömrümüzü tüketene kadar. sabır ve tevekkül hepimiz için...yüreğinize sağlık..saygılar..
Gönül geçmedi güzelden,
Kalmadı farkım gazelden,
Yaşamaktan usandım ya.
yaşamaktan sadece sevdiğin olmayınca olur onunla hayat neşe doludur