Kırgın aynalara bakıyorum her sabah Sapsarı güneşin karanlık odama doğuşunda Görebilecek miyim o eşsiz ela gözleri bir daha Öyle geliyor,sanki son bakışım bu dünyaya..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON BAKIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON BAKIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırgın aynalara bakıyorum her sabah Sapsarı güneşin karanlık odama doğuşunda Görebilecek miyim o eşsiz ela gözleri bir daha Öyle geliyor,sanki son bakışım bu dünyaya..
Harikaydı Şeymacığım. Çok içtendi. Çok beğendim. Görüşmek dileği ile...
Kırgın aynalara bakıyorum her sabah Sapsarı güneşin karanlık odama doğuşunda Görebilecek miyim o eşsiz ela gözleri bir daha Öyle geliyor,sanki son bakışım bu dünyaya..
llah korusun son bakışınız olmasın.....Kutlarım güzeldi... selam ve saygılarımla.....
Kırgın aynalara bakıyorum her sabah Sapsarı güneşin karanlık odama doğuşunda Görebilecek miyim o eşsiz ela gözleri bir daha Öyle geliyor,sanki son bakışım bu dünyaya
Sapsarı güneşin karanlık odama doğuşunda
Görebilecek miyim o eşsiz ela gözleri bir daha
Öyle geliyor,sanki son bakışım bu dünyaya..
Harikaydı Şeymacığım. Çok içtendi. Çok beğendim. Görüşmek dileği ile...