Sen Gidince
sen gideli yıldızlara küstüm gökyüzünde senden başka yıldız görmek istemiyorum hiç biri sen gibi değil.gittikçe kalbimde büyüyen sen sığmıyorsun artık yıllarca susmuş bir volkan gibi gökyüzüne haykırarak .şimdi sessiz bir fırtına kopuyor içimde artık güneşin batışını seyretmiyorum çünkü yaptığım herşey seninle güzel,seninle özel,sen yoksun ya ay bile ışıksız,hırcın dalgalarını sahile vuran denizde duruldu çünkü oda artık sensiz,rüzgar esmez oldu o güzel saçlarını savuran rüzgar çünkü oda sensiz.dedim ya bitanem sensiz tadı yok buraların herkes,herşey,ve ben sensizsim..
|
sen gideli yıldızlara küstüm gökyüzünde senden başka yıldız görmek istemiyorum hiç biri sen gibi değil.gittikçe kalbimde büyüyen sen sığmıyorsun artık yıllarca susmuş bir volkan gibi gökyüzüne haykırarak .şimdi sessiz bir fırtına kopuyor içimde artık güneşin batışını seyretmiyorum çünkü yaptığım herşey seninle güzel,seninle özel,sen yoksun ya ay bile ışıksız,hırcın dalgalarını sahile vuran denizde duruldu çünkü oda artık sensiz,rüzgar esmez oldu o güzel saçlarını savuran rüzgar çünkü oda sensiz.dedim ya bitanem sensiz tadı yok buraların herkes,herşey,ve ben sensizsim..
:( :( Özleminizi ne kadar güzel dile getirmişsiniz,duygulanmamak elde değildi.gidenler arkalarında bıraktıklarının halini görseler,anlayabilseler mahkum ederlerdi kendilerini o sevgi dolu yürekte müebbet kalmaya..yüreğinize sağlık tebrik ediyorum değerli duygu dostu.selamlar.h.kalm.