(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben kahbeye yar olmam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben kahbeye yar olmam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben kahbeye yar olmam Olmam olmam Boşuna uğraşmasın Olmam olmam Namertlere yol olmam Olmam olmam Mertler çığnasın beni toprak olam... sizinde dediğiniz gibi mertlere can feda kısa ve öz dizeleri yazan dadaş arkadaşım kalemin daim olsun
Ben kahbeye yar olmam Olmam olmam Boşuna uğraşmasın Olmam olmam Namertlere yol olmam Olmam olmam Mertler çığnasın beni toprak olam...
şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekir. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
DADAŞ çelik bir yaydır, onu germeğe gelmez... Çağlayan bir sel olur, dağlarada baş eğmez... Yayla bulutu gibi yükselir yavaş yavaş... Sonra birden köpürür sel olur, coşar DADAŞ...
Köpürmüşsün DADAŞ kardeşim...
Bir dadaş'da anca bu duyguları taşır ve yaşar... Yüreğine sağlık... ALLAH'a emanet olunuz...