(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLİ YILIN HESABI(1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLİ YILIN HESABI(1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum Oğuzsoylu, halisane duygularıyla hayat muhasebesi yapıyor, çetin bir yaşam ve tecrübeli bir şair bu hayatın verdiği acılardan ve hüzünlerden mayalanan bir ekmek, işte şairlikte böyle oluyor bence duygusal olmayanlar şiir yazamaz gönül dostumu kutlarım.
On atlıda bir yar sevdim bilmeden, On sekizde yar terk etti almadan, Yıllar boyu hep ağladım gülmeden, O yılları hesaplamak kolay mı?
On sekiz, on dokuz acıyla geçti, Fakirlik yoksulluk hep ben seçti Yirmiye gelince bir güneş açtı, O yılları hesaplamak kolay mı?
Kozan’da geçirdim altı seneyi, Hep özledim sımsıcacık haneyi Doğuştan yemişim zaten naneyi, O yılları hesaplamak kolay mı ------- Çok güzel yazmışsınız hocam. Bana buruk bir tebessüm ettirdiniz. Kutluyorum.Saygılarımla..
Elli yılın on beşini atarım, Gerisini terazide tartarım, Yalan olmaz, yarısın yatarım, O yılları hesaplamak kolay mı?
Doğduğum zamanın yılı belirsiz, Sarısı, beyazı, alı belirsiz, Cuma mı? Pazar mı? Salı belirsiz, O yılların hesaplamak kolay mı?
Yazılmış doğumum elli sekizde Nüfusa kayıtım altmış sekizde Dördümüz oğlanız, üçümüz kızda, O yılları hesaplamak kolay mı?
On üç yaşında gurbete çıktım, Malumunuz o yıllarda çocuktum, Hemi çok cahildim hem de çocuktum. O yılları hesaplamak kolay mı?
On atlıda bir yar sevdim bilmeden, On sekizde yar terk etti almadan, Yıllar boyu hep ağladım gülmeden, O yılları hesaplamak kolay mı?
On sekiz, on dokuz acıyla geçti, Fakirlik yoksulluk hep ben seçti Yirmiye gelince bir güneş açtı, O yılları hesaplamak kolay mı?
Kozan’da geçirdim altı seneyi, Hep özledim sımsıcacık haneyi Doğuştan yemişim zaten naneyi, O yılları hesaplamak kolay mı
Kolay değil tabii ki, hesaplamayın, hesapsız yaşayın bence, iş hesaba kalırsa naneyi yeriz hepimizde, zaten bir hesaplayan var bizim adımıza, ömür denilen teraziyi darasıyla birlikte dengeleyen bir Yaradan var, yıllar geçer gider kâh kahırla kâh mutlulukla, önemli olan ömrü dolu dolu yaşamak, bunu becerebilirsek yılların ne önemi var ki, hayat her yaşta güzeldir, yeter ki sağlık olsun, Yaradan; hayırlı, sağlıklı uzun ömürler versin kullarına, gerisi de bize kalmış, imanlı, doğru, dürüst, sevgilere kucak açıp yaşamak bizim elimizde, vicdanımıza her daim elimizi koyarak karar vermek yaşanılanlara, anlamlı bir şiir okudum kaleminizden insanoğluna dair, gönülden kutlarım, sağlıkla... umutla.... sevgi dolu, uzun bir ömür dilerim size, sağlıcakla kalınız...
Kozan’da geçirdim altı seneyi, Hep özledim sımsıcacık haneyi Doğuştan yemişim zaten naneyi, O yılları hesaplamak kolay mı =============================== Üstadım isterse;hesabı yapar Ömrü uzun olsun,çağları atar Kalemi sivridir,haine batar Ömrümü vereyim,gönlümde yatar!........M.Sıddık SOLMAZ
...Üstadım siz bir elli yıl deği lde elli asır yaşayın. Çünkü;size ihtiyacımız vardır. Siz koca çınar bizler ise dallarıyız. Kaleminden ilham alıyoruz. Güzel eserleriniz bize ışık olacaktır. Saygı ve selam.
ms-solmaz tarafından 4/14/2009 4:42:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzeldi.