(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZYAŞLARIMLA ISLANDIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZYAŞLARIMLA ISLANDIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
UNUTULMAZ HİÇ BİR ZAMAN SEVİLENLER. KAYBOLUP GİTSEDE ANAR HEP YÜREKLER SÖNDÜREMEZ GÖZ YAŞLARI BEKLER UMUTLAR NE OLUR SANKİ KAYBOLMASAN,YAŞASA SEVGİLER.
HİÇ DAYANAMAM AYRILIK ACISI ŞİİR OKUYUNCA . ACİZANE İÇİMDEN GELDİ YAZDIM.KISA VE ÇOK ŞEYLER ANLATAN BİR ŞİİR OKUDUM ELİNİZE,YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.SAYGILARIMLA...
Az ve öz ...çok içten dökülmüş hüzünlü dizeler...Akıla düşmeye görsün ne uyku kalır ne de sabahlar olur çok güzeldi... Kutlarım ...
şiirinizden esinlenip sayfanıza birkaç satırda ben yazdım...
YİNE GECENİN BİR YARISI AKLIMA DÜŞTÜN UYKULAR HARAM OLDU DARMADAĞIN PERİŞANIM...
YASTIĞIN BOMBOŞ PİJAMALARIN HALA YATAĞIN ÜSTÜNDE HER AN GELECEKMİŞSİN GİBİ N' OLUR GEL ...HADİ... HADİ GEL BİR SÜRPRİZ YAP ŞAŞIRT BENİ, ÇILGINA DÖNEYİM HAYKIRAYIM SEVİNCİMİ .......................... (Hüzün'Ce/Ü)