AH GÖNLÜM NE DUR BİLDİN NE DURAK HEP ARADIN BİR YÜREK DURMADIN KİM ÇIKTI KARŞINA KOCAMAN BİR YÜREK SIKICA SAR BEKLEME SAKIN BIRAKMA SAKIN BİR DAHA ARAMA ARTIK ARAMAKTAN YORULMA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazmak için elbetteki şair olmaya gerek yok, ancak şair olmak için aşka gerek var bence, aşk tıkladıysa kapıyı,eşiginize düşmüşse , cami avlusuna bırakılan bebek gibi, hangi yürek açmaz ki kapıyı, aşkdan daha az ne varki bu dünyada, aramaya deger... bencede sarılın sımsıkı ve basın bagrınıza can misali.. yaradan sizi bir daha hiç yormasın. harikaydı ve çok içtendi. tebrikler sevgiyle kalın efm....
arixar tarafından 4/8/2007 8:34:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
AH GÖNLÜM NE DUR BİLDİN NE DURAK HEP ARADIN BİR YÜREK DURMADIN KİM ÇIKTI KARŞINA KOCAMAN BİR YÜREK SIKICA SAR BEKLEME SAKIN BIRAKMA SAKIN BİR DAHA ARAMA ARTIK ARAMAKTAN YORULMA ........ AŞK,BAL RENGİ GÖZELRİN DEPREMİDİR..BEKLETSE DE .. ÖZLETSE DE.. ACITSA DA.. TEBRİKELR ARKADAŞIM..
çerez tadında