Ah yar seni sevdim diye bu acı,bu figan niye? Yaşarken şimdi ben cehenlemlerdeyim. Tene dar geliyor artık bu can Bıraktığın yerde kaldım bana sorma ölüm nedir diye? Üz üzelidiğince beni, Git gidebildiğince... Sana ah etmedim şimdiye kadar, Tek dileğim var çok sev ama sevilme. O zaman anlarsın belki beni, Yaşarken öldürdün sen beni. Şimdi çıkmazlardaymışsın duyuyorum. Her sevilmediğini hisettiğinde hatırla beni. Ne zor olduğunu taa yüreğinde hisset ki; ’’ah YAREN’im nerdesin şimdi’’diye Arada hatırla beni. İçimdeki acıyı o zaman anlarsın, Vuslat üstüne vuslat eklersin, Aldığın nefes bile canını yaksın, Göz yaşlarını tadasın. Yaş kemale erdi bile, Hayata yenilmek niye? Yaşarken ölmeye ben alıştım sen de alışacaksın. Yeryüzünde ne istersen senin olsun, Mal,mülk,şan,söhret... Hatta istersen dizim dizim evlat, Bir yüreğin sevgiye kalsın hasret. Sevdiğinin yanında ol hep, Dokunurken ona için titresin. Tıpkı benim gibi sevilmediğini hissedesin. Beni her hatırladığında için yansın. Anlayacaksın o vakit beni Hatırlayacaksın ne çok sevildiğini, Gözlerin buğulanacak belki, O sırça köşk yılılacak, Birazda gururun yıkılacak ama.. Dönemeyeceksin geriye, Bakamayacaksın yüzüme, Eğeceksin başını önüne, Hatırlayacaksın sana söylediğim son sözleri, ’’SEV AMA SEVİLME’’......
YARENİMSİN(11/04/2009)(SAAT:13.00) (GİDENE KALDEMEYİN,ZATEN GİDECEK YOLUNU KALACAK YERİNİ BİLİR)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEV AMA SEVİLME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEV AMA SEVİLME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdiğinin yanında ol hep, Dokunurken ona için titresin. Tıpkı benim gibi sevilmediğini hissedesin. Beni her hatırladığında için yansın. Anlayacaksın o vakit beni ........................... Şiir güzel olmuş Kutlarım
şiir dolu bir ömür dilerim