(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........300 ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........300 ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nice 300' lü şiirlere efendim..güzel şiirdi...kutlarım ancak sanırım dikkatinizden kaçmış olacak.. Türkçe'deki " de " ve " da " ekleri ayrı yazılmalı...bunun dışında bir eksiklik görmedim...saygımla..
oktayzerrin tarafından 4/12/2009 5:04:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Adnan’ım şair değilim Vardır azıcık meyilim Yazdıklarımı da bilirim Gördüm ki 300 şiir olmuş
daha nice şiirlere...Allah sağlık versin güzel neşeli şiirler dersverici nitelikler sevgi dolu duygular taşırsın hepsi yüreğini güçlendirsin mutlu olun ailenizle sonsuzu kucaklayın...
Adnan’ım şair değilim Vardır azıcık meyilim Yazdıklarımı da bilirim Gördüm ki 300 şiir olmuş daha nice güzel şiirler yazmanız dileklerimle...kutluyorum sizi...selam ve saygılar...
Dostu Yazdım ahbabıda Günahı yazdım sevabıda Pideyi Yazdım kebabıda Gördüm ki 300 şiir oldu
Adnan’ım şair değilim Vardır azıcık meyilim Yazdıklarımı da bilirim Gördüm ki 300 şiir olmuş ........................Yazdığınız güzel şiirleri Okumak ve şairi ADNAN ŞAHİN'İ Kutlamak ta bizlere bir vazife efendim Kutlarım,Selamlarım Kardeşim
oktayzerrin tarafından 4/12/2009 5:04:41 AM zamanında düzenlenmiştir.