(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHMUR GÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHMUR GÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman sen oldun ömrümün varı Her zaman sen oldun gönlümün yarı Unutmak mümkün mü yaşanmışları Her anı yaşarım ben mahmur gözlüm
Aska giden yol gözlerden kalbe akar,ne güzel anlatmis dizeler hocam,yazan kalemi yazdiran gözleri tebrik ediyorum tek kelime mükemmeldi hocam,sevgi ve saygilarimla..
Her ne kusur varsa yaşanmışlarda Eminim suçsuzsun sen mahmur gözlüm Hasretin ateşi kalsa da yarda Öldürmez yansa da ten mahmur gözlüm
Her zaman sen oldun ömrümün varı Her zaman sen oldun gönlümün yarı Unutmak mümkün mü yaşanmışları Her anı yaşarım ben mahmur gözlüm
Bakışın gözlerden kalbe ulaştı Yürekler sevdikçe diller oynaştı Bedenler birleşti ruhlar kaynaştı Sen oldu bendeki gen mahmur gözlüm
Mantığım diyor ki sakın arama Zaman ilaç oldu sanki yarama Hasretin kalbimi yakıyor ama Hayalinle günüm şen mahmur gözlüm
yine güzel bir hece çalışması................ hisseden yürek.................. yazdıran gözler var olsun............... beğenilerimle ,tebriklerimi bıraktım sayfanıza............. kaleminiz durmasın dostum...........
Mantığım diyor ki sakın arama Zaman ilaç oldu sanki yarama Hasretin kalbimi yakıyor ama Düşünle her günüm şen mahmur gözlüm Mantığınızın dediğini yapabilecek misiniz? Gönül bu ferman dinler mi , mantık emir verebilir mi sevadalı gönüle....
şiir okadar güzel ve anlamlı ki ,hep hecenin asaletini hissettiriyor okuyana...kutluyorum arkadaşım...ilhamın ve kalemin daim olsun.. sayfaya düşen gönül notaları...tebrik lerimle selamlar...
"Bu aşkta yaşadım iyi kötüyü Sen yoksun neyleyim şehiri köyü" mısralarında 'iyi kötüyü' - 'iyiyi kötüyü' anlatım bozukluluğunu kaldıracaktır ancak bu defa da hem ölçü hem de durak sorunu yaşanacaktır (iyi+yi eklenmelidir); 'şehiri köyü' - 'şehri köyü' olmalıdır ki, yine bu defa da hem ölçü hem de durak sorunu yaşanacaktır (şehir+i=şehri).
bunun dışında son dörtlükte cemâl safi ve abdurrahim karakoç etkisi bir yana; 'Hasretin kalbimi yakıyor ama Gizliden akıyor kan mahmur gözlüm' mısralarında zannedersem anlamlaştırma sorunu mevcut..
değerli büyüğüm, güzel uğraşınız nedeniyle tebrik ediyorum, bir şiirsever olarak...
Bu aşkta yaşadım iyi kötüyü Sen yoksun neyleyim şehiri köyü İstemem bozulsun bendeki büyü Düşünle her günüm şen mahmur gözlüm ....................... Şiir tümüyle çok güzeldi Kutlarım efendim
Her zaman sen oldun gönlümün yarı
Unutmak mümkün mü yaşanmışları
Her anı yaşarım ben mahmur gözlüm
Aska giden yol gözlerden kalbe akar,ne güzel anlatmis dizeler hocam,yazan kalemi yazdiran gözleri tebrik ediyorum tek kelime mükemmeldi hocam,sevgi ve saygilarimla..