(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlardım kırılsa oyuncaklarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlardım kırılsa oyuncaklarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalan aynalar yalanmış varım ağlardım kırılsa oyuncaklarım…. ============================== Abilerin abisi güzel yazmış. Az ve öz. Mükemmel söz. Saygı ve selam.
Böyle güzel yoruma,böyle güzel sade ve anlaşılır ,imgelerle düşündüren naif dizeleri özel sayfada kutluyorum üsdat..kaleminize ve nefesinize zeval gelmesin...tebriklerimle...saygılar...
bir şeyler eksik bir çogu yarım ağlardım kırılsa oyuncaklarım ….
mazi bir kesit ansam yanarım ağlardım kırılsa oyuncaklarım ….
dönmez mi giden dinmez mi zarım ağlardım kırılsa oyuncaklarım …..
yalan aynalar yalanmış varım ağlardım kırılsa oyuncaklarım…. -------------------------------------- herzamanki gibi yine duygu dolu dizeler,, ve çok güzel bir yorum.. yüreğinize sağlık,çok beğeniyle dinledim.. kaleminiz daim olsun.. saygım ve sevgimle
bir şeyler eksik bir çogu yarım ağlardım kırılsa oyuncaklarım ….
mazi bir kesit ansam yanarım ağlardım kırılsa oyuncaklarım ….
dönmez mi giden dinmez mi zarım ağlardım kırılsa oyuncaklarım …..
yalan aynalar yalanmış varım ağlardım kırılsa oyuncaklarım….
cocukken kirilan oyuncaklari icin aglamayanimiz yoktur aramizda sanirim ,,kirilan oyuncak olsun yeter ki sevdiklerimizi kirmayalim,,,,, yüreginize emeginize sesinize saglik,,,,,, saygilar,,,
yorumda şiirde harika tebriklerrr üstad şairim her bir şiiriniz ayrı bir gusellikte duygulu hüzünlü dizelerdi tebriklerimle... selam sevgi saygılarımla efendim muhabbetle kalınız...
Sevgili dost A..zade, gidenlerin dönmesi, gidiş sebebine ve gittiği yere bağlı.. Bazıları hiç dönmemek üzere gider, kalana acı verir... Bazıları kendi gider yüreği kalır, gidenedir acısı.. Çocuklukta en önemli dosttur oyuncak, hepimiz ağlamışızdır kırıldığında, yetişkin olduğumuzda oyuncakların yerini dostluklar arkadaşlıklar alır, işte onların kırılmaması çok önemli...
Yine de kırılanlar hep oyuncakların olsun önemli olan kalbin kırılmasın ki gözyaşın akmasın... Her zaman ki gibi saf ve dupduruydu dizelerin eminim seslendirmende öyledir ( ben uzun zamandır hiç bir seslendirmeleri dinleyemiyorum sanırım sayfamda sorun var )... Hep sevgiyle ve şiirle kal...
hocam yine çok güzel bir şiir...hani mübalağa olmasın da ben de ağlamaklı oldum...etkilendim çok...teşekkürler, tebrikler...sevgi ve saygımla...selamlar...
Çocukken kırılan belki oyuncaklarımız ama keşke öyle kalsaydı. Büyüdük ve hayallerimiz kırıldı. Çok güzel şiir ve yorum, her zamanki gibi üstadlığınızı gösterdiniz,tebriklerimle...
ağlattın beni
yüreğine sağlık