(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bilinmez bir yoldayız... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bilinmez bir yoldayız... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir yol ki,sadece ayaklarımıza hizmet ediyor,beynimiz kayıpta---
bilinmez bir yoldayız ...
kimimiz aşkını yitirir yarı yolda kimimiz ramak kalmışken mutluluğa kalbi durur ansızın ...
diğer şiirlerin gibi bu da çok güzel kutlarım ne aşk kaldı yüreklerde ne de umut dediğin gibi bilinmez bir yoldayız Allah tan dostluklar var budur tek mutluluğumuz şiirlerini okumayı seviyorum yüreğin dert görmesin kutlarımmm....
akıcı, düşündüren güzel bir şiir usta kalem, kaleminiz daim olsun hayatın kendisi zaten bilinmez bir yol değilmi sevgili şair... yürekten kutlarım. sevgi ve selamlar.
bir yol da olduğumuz mutlaka.ya yocuyuz, ya yolda yürüyenlere arkadaş, ya yolda kalanlara yaren ya da yola çıkacaklara engel...ama bir yolda olduğumuz mutlaka. ismet özel'in ifadesiyle 'her yolu yürünebilir kılanlar,yolunu kaybedenlerdir.' yol'umuzu bulmak ümidiyle.saygılar.tebrikler.
Kimimiz mutlulugun yolunda sehit kimimiz varlik icinde kayip Kimi duygu selinde bir damla kimimiz ömrün son aninda Kimi verileni görmüyor kimimiz de vermeden aliyor..
Yüregine saglik kardesim yine süper dizelerdi, bense kendimce birseyler karaladim icimden gecenler dogrultusunda. Basarinin devamini dilerim, saygilarimla.
Mehmet Salih;Sensiz olmuyor...Fazla uzaklaşma buralardan.Üstelik özledim seni ve her dilden şiirlerini.Mardine de bir selam deyiver benim anladığım ve anlamadığım bütün dillerden...Sevgilerimle...
"kendi başımıza yürümekteyiz nerelere savrulsak şükür doluyuz rüzgarlarımıza yine de" Hayat bir yürüyüşten ibaret. Savrulmalar her daim içimizde. Şiirlerde belki yürüyüşe düşülen notlar. Yüreğinize sağlık. Şiirle, sağlıkla ve mutlu kalınız.
İnsan hep yalnızdır yürümeye çalıştığı bu yolda... Çevresi ne kadar kalabalık olursa olsun kendi yalnızlığının mahkumiyeti içinde bilinen sona doğru alır başını gider. Gün gelip çttığında...Aslında yalnızlık güzeldir.Kişiyi güçlü kılar.Hayat karşısında daha sağlam durmasını sağlar,içinde kaybolmamak koşuluyla... Etkileyici bir şiir.Felsefi bir yaklaşım.Kutluyorum.Selâm ve sevgiyle.
BİLİNMEZ ESRARLIU BİR YOLDA GARİP MEÇHUL BİR YOLCU HAYATI KENDİMİZİ YOL VE YOLCULUĞUN SIRRINI TANIMAYA ANLAMAYA YORUMLAMAYA ÇALLIŞIRKEN VEFASIZ MUHABBETLER SIKINTILAR BU YOLCULUĞUN BİBERİ TUZU OLUYOR TEBRİKLER SELAMLAR
---bir yol ki,sadece ayaklarımıza hizmet ediyor,beynimiz kayıpta---
kayıp bir zaman diliminde mutluluk dedeğin kalmışsa şarkılarda, şiiirlerde çoktan kaybolmuşuz yitik benliğimizde .... yollar, an/lar bu hali gördüğünde gözü yaşlı bir mecnun gibi gezerken seni........ ......................................................ezgim/ce
kardeşim çok güzel ve yine çok sen/di sana ait bir şiirdi :)
yine de hayat devam etmekte bilinmez bir yolda olsak da kaybolsak da kendi içimizde kendi evimizde
Evet sevgili şair, hayat devam ediyor dev dalgaların olduğu bir okyanusta altımızda derme çatma bir sandal ile kıyıya uğraşmaya çalışıyoruz. Güzel güzel olduğu kadar gerçeğin ta kendisi bir şiir. Kutlarım sevgi ve saygı ile.. Ozan
-bilinmez bir yoldayiz, nereye ve niye bilmeden gideriz... -bilinmez bir yoldayiz hüsran olsada girmisiz yola bir kere geri dönmeyiz... -bilinmezde olsa yollar karari biz vermisiz ve bu bizim yolumuzdur pisman olmayiz... SHK * -yine güzeldi Selim, sevgilerimle...
kendi başımıza yürümekteyiz nerelere savrulsak şükür doluyuz rüzgarlarımıza yine de ...
yine de hayat devam etmekte bilinmez bir yolda olsak da kaybolsak da kendi içimizde kendi evimizde ... emeğine sağlık arkadaşım tebrikler.saygılar.çoooooooooooooooooooooooooooooooook GÜZELDİ çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook....
yine de hayat devam etmekte bilinmez bir yolda olsak da kaybolsak da kendi içimizde kendi evimizde ... HOCAM ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ YÜREĞİNİE SAGLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
bilinmez bir yolda olsak da kaybolsak da kendi içimizde kendi evimizde Bilinmez bir yoldayız ama dostum içimizdeki umudu asla kaybetmemeliyiz birgün umudun çiçekleri bizim içimizde de açacak,sevgilerimle...
Niye kan ağlar ki yürekler Gülmek varken... Yılların hüznü Hala mı? Can çekişmekte duygularda... Kime baksam, kimi okusam Hep ayni dert, hep ayni şikayet... İnsan oğlunun mayasımıdır acılar Varoluşumuzun bir cezası mı yoksa kainat... Bakıyorum da; Bedenler yorgun Duygular karamsar Aşklar, sevdalar sevgisiz Doğa çaresiz Ruhlarsa varoluş sebebimiz Ama; Onlar sanki , Bizden de ruhsuz, Bizden de umutsuz... Ve biz doğa varlıkları! Biz kimiz? Biçare sürüklenirken Nereden geldik Nereye gideriz Belirsiz? Her şey belirsiz?
Sevgili dost şiirini okuduğumda, benimde bilinmezlikleri düşündüğümde bu şiirim çıkmıştı ortaya '' Her Şey Belirsiz'' demiştim ben de, paylaşmak istedim sevgimle...
Serap Sönmez tarafından 4/8/2009 3:23:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
bilinmez bir yoldayız
kendi başımıza
...
kendi başımıza
yürümekteyiz
nerelere savrulsak
şükür doluyuz rüzgarlarımıza
yine de
...
yine de
hayat devam etmekte
bilinmez bir yolda olsak da
kaybolsak da
kendi içimizde
kendi evimizde
...
şiiriniz çok güzeldi kaleminize sAĞLIK