(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM BABAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM BABAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzsoylum ben anlattım babamı, Şevk kalmadı seyreyledim obamı, Hangi telden çaldım, öttürdüm bam’ı, Benim babam aslan gibi adamdı, KOCA ÜSTAD ŞİMDİ GECE VAKTİ BU SAATTE DERTLERİMİ DEPREŞTİRMENİN YERİMİYDİ.... MÜKEMMEL BİR ANLATIMDİ...MUHABBETLERİMLE.........
Değerli gönül dostum Oğuzsoylu, rahmetli babana Allah rahmet eylesin, gerçekten de değerli bir insanmış değerli bir evlat yetiştirmiş ne mutlu o eli öpülesi babaya zaten rahmetli babalarımız hep böyle mert, doğru, özünde ve sözünde Anadolu yiğitleriydi, mezarları cennet olsun değerli şair arkadaşımı ve bu güzel şiiri kutlarım selamlar.
Her gelen geçene sofra sererdi, Benim babam aslan gibi adamdı, Her türlü mevzu ya aklı ererdi, Benim babam aslan gibi adamdı, =========================== Veren el alan elden üstündür hadisi şeriflerinde belirttildüği gibi babanız eli açık bir gönül eriydi. Cennet-i Ala da muhakkak karşılığını görecektir. Saygı ve selam.
Eline yüreğine sağlık üstadım ..benim babamda aslan gibi adam dı...4 ay önce ayrıldı aramızdan canım babamı öyle çok özlüyorum ki anlatamam..Allah yattıkları yeri nur mekanlarını cennet etsin