Bir kız sevdim Daha yirmisinde Gelişini beklerim Köşe başlarında Bir türlü aşkımı Söyleyemem Teselli ararım İçki şişelerinde Kaderin cilvesi bu Sevmenin yaşı olmaz Sevde gör Sevgiye karşı durulmaz Yiğitlik yaparak Karşı durursan Benim gibi aşka Rezil olursun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
REZİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
REZİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burada anlaşılmayan bir şey var sanırım.... Şiir 1960 yılında yazılmış, aşağıda ki tarih bu ve demek oluyor ki şair o zaman bu yaşta yirmi yaşında bir kızı sevmemiş... Galiba açıklama yanlış yapılmış.
Sevinç Hanım, Ben bu şiiri okuduğumda şiirde bahis konusu olan kızın yaşı onbeş, altındaki tarih de 2009 Nisan' dı...Sanırım tepkimizden olacak değişmiş... Nitekim benim yorumumu okursanız (altta bulunan ) neye istinaden yorum yazdığım daha iyi anlaşılacaktır... Bir kız çocuğu sahibi anne olarak tepki gösterdim doğal olarak... Selamlar...
sevğili bayan, dizilere getirdiğiniz yorum için teşekür ediyorum. ne var ki dizilerde bir hatayoktur. burada hata değerlendirmededir. ben bir yazarım. yayımlamış olduğum bir yığın eserlerim var. siirlere gelince, onlar yıllar önce yazılmış birer hatıradır. onlara fırsat buldukça kayıt altına alıyorum. şair, illaki yaşadığını yazmak zonuda değildir. bazen yaşayanlardan etkilenirler. bu da onlardan birisidir. düşüncenize sayğı duyuyorum selamlar.
Bu nedir böyle?... Utanılacak bir durum ve siz hiç utanmadan bir de şiirle kendinizi iyice rezil etmişsiniz...İnsan torunu yaşındaki bir çocuğa aşık olur mu? Ayıp denen bir şey var...
sevginin yaşı olmazda torununa da aşık olmaz insan kalbinin bile bir edebi vardır..içip köşe başında bekleyecğiniz hanımın resme yakın olmasını beklerim..isterseniz resmi kaldırıp torununuzun resmını koyun.açok toleranslıyımdır ama bunu sevmedim..hatta nefret ettim
Bravo yani aşkın yaşı olmaz diye onbeşinde çocuğa da aşık olunmaz herhalde... Fotoğraf size mi ait bilmiyorum ama inşallah yanılıyorumdur... Davul bile dengi dengine... Şiirin de adı üstünde zaten ...Allah akıl fikir versin...
Bir kız sevdim Daha on beşinde Gelişini beklerim Köşe başlarında Bir türlü aşkımı Söyleyemem Teselli ararım İçki şişelerinde Kaderin cilvesidir Sevginin yaşı olmaz Sev de gör sevgiye Karşı durulmaz Yiğitlik yaparak Karşı durursan Benim gibi aşka Rezil olursun.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ ARKADAŞIM. GÜZEL BİR ÇALIŞMA VE HARİKA BİR ŞİİR. KUTLUYORUM SİZİ.
Şiir 1960 yılında yazılmış, aşağıda ki tarih bu ve demek oluyor ki şair o zaman bu yaşta yirmi yaşında bir kızı sevmemiş...
Galiba açıklama yanlış yapılmış.