ÖZLEMEK GÜZELDİR BUNA DEĞERSE..
ÖZLEMEK GÜZELDİR EĞER BEKLENEN VE ÖZLENEN BUNA DEĞERSE...YA PEKİ HİÇ GELMEYECEĞİ BİLİNEN BİRİNİ VEYA YÜREĞİNİ HİSSEDECEĞİ SEVGİYİ AŞKI ……BEKLEMEK VE ÖZLEMEYE NE DEMELİ AYRILIKLAR KISA VEYA UZUN OLSUN SONUÇTA KAVUŞMAKLA BİTSE KEŞKE...EVET..SONU OLMAYAN BEKLEYİŞLERİ ÖZLEMLERİ ANLAMAK …DUYABİLMEK YÜREKTE..VAROLMAK İLE YOKLUĞUNU HİSSEDEREK YAŞAMANIN.ÖZLEMİNİ.....İÇİ İÇİNE SIĞMAYAN ..BİR DUYGU GİBİ..HER AN KAVUŞACAKMIŞ GİBİ..HEYECANDAN DARALAN NEFESLER...ÖZLEMLERİN SONSUZLUĞUNU YAŞAMAK....HİÇ BİTMEYECEK BİR BEKLEYİŞİN ...SONSUZLUĞUN NEFESİNİ DUYMAK GİBİ...VE HER ŞEYE RAĞMEN BEKLEMEK ..SINIRSIZ BİR ÖZLEM...VE UNUTMAMAK GEREK DEĞİLMİ..ÖZLEMENİN SINIRSIZ OLMASININ BİTMEYECEK BEKLEYİŞLERİN DE GÜZEL OLABİLECEĞİNİ...BU OLSA OLSA SEVGİLERİ YAŞATMAK OLUR YÜREKTE..HİSSEDEREK O GÖNÜL GÜZELLİĞİNİ YAŞAMAK ONU İÇTEN İÇE YÜREKTE ..VE ASLINDA HEP VAR OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK BUGÜNÜMDE VE GELECEKTE...HEP GELECEKMİŞ GİBİ…KAVUŞMANIN SONSUZ GÜZELLİĞİNİ..DUYMAK YÜREKTE..İŞTE GERÇEK GÜZELİK BU OLSA GEREK HEP YAŞAYABİLMEK ..HİSSEDEBİLMEK GÜZEL GÜNLERİ...VE ÖZLEMEK HER AN GELECEKMİŞ GİBİ...HİÇ EKSİK ETMEMMEK O GÜZEL DUYGUYU..SEVGİYE İNANMAK ..GÜVEN VE VAR OLMANIN SAHİPLENMENİN VERDİĞİ FARKLILIĞI GÖREBİLMEK..HER ŞEYE RAĞMEN SINIRSIZ BEKLEMEK TE ..ÖZLEMEK TE..OLSA..YALNIZ OLMADIĞINI HİSSETMEK…VE YOKLUĞUNDA ONU YAŞAMAK ..HEP YANINDAYMIŞGİBİ..HER ŞEYDE ONU GÖREBİLMEK…VE ..DALIPPP GİTMEK GÖKYÜZÜNE..SONSUZLUĞU VE SINIRSIZLIĞI YAŞAMAK..ANLATABİLMEK PAYLAŞMAK TÜM DÜŞÜNCEDE VE YÜREKTE GÜZELLİKLERİ…ONUNLA VAR OLABİLMEK ..VE HUZURU YAKALAMAK….TÜM İÇTENLİĞİ İLE..UYANMAK BİRDEN RUYA GİBİ HAYALLERDEN…VE GÖRMEK HER ŞEYİ TÜM ÇIPLAKLIĞIYLA…DOSTLUK LAR…YÜREKTE SAYGI İLE TAŞINAN O GÜZELİM SEVGİLER…ASLINDA HEP İÇİMİZDE VAR OLAN İNSANA GÜVEN VE GÜZEL YÜREKLERE KARŞI TAŞINAN .HİSLER OLDUĞUNU GÖRMEK..DEĞER VEREBİLMENİN VE DEĞER GÖRMENİN SONSUZ GÜZELLİĞİNİ DUYMAK..VE ..HERŞEYE RAĞMEN HAYATIN DEVAM ETTİĞİNİ HEP HATIRLAMAK..TÜM ÖZLEM VE GÜZELLİKLERİNİN İÇ İÇE OLDUĞUNU BİLMEK….ANLAMANIN VE ANLAŞILMANIN ..NE KADAR İNCE BİR ÇİZGİDE BULUŞTUĞUNU …SABAHIN MAHMURLUĞU İLE BUĞULU PENCEREDEN BAKARKEN…TÜM GÜZELLİKLERİ…SADELİĞİ İLE GÖREBİLMEK GİBİ…VE …UNUTMAMAK GEREK ..BENCE..HAYATIN KISA HER ŞEYİN BİR GÜN SONA ERECEĞİ Nİ..ANCAK ..SAYGININ ..SEVGİNİN..ÖZELLER KADAR YÜREKTE TAŞINAN TUTKULARIN..BİLE HEP ÖZLENEBİLECEĞİNİ…KAÇ KİŞİ YAŞAR DERSİN BÖYLE BİR OLGUYU...TEBRİK ETMEK TUTKUNU OLMAK GEREK BÖYLE BİR SEVGİYİ BİLENİ..ANLAYANI...
Bilal sekmen.. |
unutmayalimki hayat yinede devam
edecek etmeli
özlemlerin bitmesi dileklerimle
sevgiler saygilar