Anne yardım et ağlıyorum... Bir vefasızın gözlerinde dalga dalga kayboluyorum...! Anne yardım et aldanıyorum... Aralık soğuğunda Eylül sıcaklığı arıyorum...!
Damla damla tükeniyorum anne nerdesin ? Anne, ne kaybederdin ? Beni dünyaya getirmeseydin ... Biliyorum bende bir zamanlar tertemiz bir çiçektim... Koparsınlar kökümden beni anne Dünyayla beraber bende kirlendim...!
Anne nerdesin...? Uçurumlar yüklediler ad1mlarıma...! Anne nerdesin...? Kelepçeler vurdular mutluluklarıma...! Nerdesin anne...? Yıkım emri verdiler tüm umutlarıma...! Nerdesin anne...? Anne nerdesin hala...?
Anne yetiş...! Gözlerim fersiz kaldı ağlamaktan... Anne yetiş...! Korkuyorum yine eskisi gibi karanlıklardan... Al kucağına yine salla beni, kurtar korkularımdan... Ninni söyle yine, anlat en sevdiğim masallardan...
Anne korkuyorum...! Kabusa döndü en güzel düşlerim... Anne ağlıyorum...! Silindi hayata dair tüm silüetim... Anne üşüyorum...! Seninle beraber kayboldu güneşim... Anne yardım et seviyorum...! Çıkılmaz hataların içindeyim..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anne Nerdesin...? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anne Nerdesin...? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.