(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bayırgülü'ne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bayırgülü'ne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilen bilir, Suat Yalaz'ın "Karaoğlan" isimli çizgiromanındaki; Karaoğlan'ın yavuklusunun adıydı.
"Sen Anadolu’msun Anam, bacım, kardeşim, yarimsin
Herşeyimsin..."
Dup duru bir ifade. İçinde hem memleket özlemi, hem de aşk var...
Bunun yanında normal konuşma dilinde kullanılan bir ifade biçimi.
Böyle olunca da, önemli olan içtenliği oluyor...
Tebrikler, selam ve saygılar ...
afacanx tarafından 4/5/2007 11:53:45 PM zamanında düzenlenmiştir. "
Bir an benim de ilk aklıma gelen bizim Bayırgülü oldu.....Karaoğlan'ın yavuklusu,yabani kız,yabangülü kokulu kız..............Gerçekten hoş dizelerdi,yüreğinize sağlık............
anadolu ancak bu kadar, sevgi ve özlemle anlatılırdı... sevgiyi hayata dair her şeyi anadolu olarak betimlendiren şiirini tebrik ediyorum. kaleminiz,yüreğiniz,emeginiz,şiiriniz baki olsun... saygıyla efendim...