(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLU ÇOCUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLU ÇOCUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
K arlı dağda "Son Reis" şehit oldu yurt için ! A ğıtı timsah olan sözüm yok mankurt için… N asıl yürek dağlanmaz böyle yiğit kurt için ; A ğlayan göz kurudu, vatan ah û zâr Muhsin. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ŞİİRİNİZE TERCÜMAN OLMAK İÇİN "SON REİS" ŞİİRİMDEN MÜSADENİZLE BEN DE BİR DÖRTLÜK EKLİYORUM... ÇÜNKÜ O GERÇEK BİR ANADOLU DELİKANLISIYDI. ŞİİRİNİZİ MÜSADENİZLE "HECEYE GÖNÜL VERENLER" ATÖLYESİ ANA SAYFASINA TAZİYE ŞİİRLERİ OLARAK EKLİYORUM...SİZİ DE KABUL BUYURUSANIZ ATÖLYEMİZE DİĞER ŞİİRLERİNİZLE BEKLİYORUM.
Tebrikler nahif şiir için. Söylemek istediklerini şairce ve incelikle anlatmışsın. Bence şiir sanatı bu. İmgeler başarılı.Güzel seviyeli bir hece çalışması.
A ğıtı timsah olan sözüm yok mankurt için…
N asıl yürek dağlanmaz böyle yiğit kurt için ;
A ğlayan göz kurudu, vatan ah û zâr Muhsin.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ŞİİRİNİZE TERCÜMAN OLMAK İÇİN "SON REİS" ŞİİRİMDEN MÜSADENİZLE BEN DE BİR DÖRTLÜK EKLİYORUM...
ÇÜNKÜ O GERÇEK BİR ANADOLU DELİKANLISIYDI.
ŞİİRİNİZİ MÜSADENİZLE "HECEYE GÖNÜL VERENLER" ATÖLYESİ ANA SAYFASINA TAZİYE ŞİİRLERİ OLARAK EKLİYORUM...SİZİ DE KABUL BUYURUSANIZ ATÖLYEMİZE DİĞER ŞİİRLERİNİZLE BEKLİYORUM.