(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
==== Nefisle Mücadele==== şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
==== Nefisle Mücadele==== şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün dalları yere kadar eğilmiş bir dut ağacının yanından geçtim o kadar canım istediki dalından koparıp yemek ağaç bir evin bahçesindeydi ve ağacın dalları yola kadar taşmıştı hatta yerlerde dutlarla doluydu evin sahibi yoktu bahçede yutkuna yutkuna geçtim yanından ama koparmadım sahibinden izin almadan eğer bu "nefs' se" hakim oldum kendime çünki annem ve babam kul hakkı olur diye yedirmez bize o aklıma gelmişti almadım bir tane bile . Akşam üstü tekrar yolum o yere düştü geçerken aynı ağacın yanından tekrar baktım kocaman dutlara o sırada bir teyze bahçeden çıkıp elinde nerdeyse yarım kiloya yakın dut dolu bir torbayı bana uzattı " al kızım " dedi . Bende göz hakkı için biraz fazla değilmi teyzecim dedim güldü . Eğer nefsime yenilip bir tane yeseydim belki o yarım kilodan olacaktım .Canım ALLAHIM nefsine hakim olan kullardan olmayı nasip eyle her zaman. Yani sabreden derviş yarım kilo dutu afiyetle yemiş :) Biraz uzun oldu ama şiirinizi okuyunca bunu anlatmak geldi içimden kusura bakmayın .
FİRUZAN1610 tarafından 6/24/2009 12:18:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
kusur ne demek..çok memnun oldum paylaşımınızdan ...ders alınacak bir olay yaşamışsınız, dilerim herkes nefsin mahiyetini bilir de ona göre yaşar..sevgiler snuyorum
Haklısınız, nefis her kötülüğün başı olduğundan nefsi emareye mutlaka yeniliyoruz....Keşke nefsin isteklerine karşı zıt isteklerini kabullenebilseydik...Keşke bu konuda herkes düşüncelerini buraya yazsaydı da insanlar şiir gibi şiir, manzumeyi yada öğüt içerikli kıtayı okusalardı....Muhteşemdi efendim....
kurtuluşa ermeyi gönül ister... nefis, kendine etmiş bizi nefer... savaşsak, çırpınsak, duysak da keder... yeniliyoruz densize her sefer... ........ nefis, kalbin bekçisidir; ama her istediğini yaparsak efendisi olur...
FİRUZAN1610 tarafından 6/24/2009 12:18:20 AM zamanında düzenlenmiştir.