(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıymetim Bilinmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıymetim Bilinmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adnan’ım dertliyim derdim çok büyük Derdimi gömseydim olurdu bir höyük Ben bilirim alemde ,Allah’tır en büyük Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez .... Haklısın dost. Tebriklerimle. Selam ve saygılar.
* * * Parada pulda gözüm hiç olmadı Haksız kazanç şu cebime dolmadı Kimse kötüsün diye saçım yolmadı Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Ne zaman bir garip görsem içim sızılar Yüreğim acır gözümden yaşlar sızar Duyun beni size söylüyorum ağlar Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Öyledir, ölmeyince kıymet bilinmez... heni derler ya bir ata sözü vardır "köt ölür badem gözlü olur" biraz kaba gibi gelebilir ama, malesef çok doğru bir söz, ya da "ya gidem ki bilesin, ya ölem ki bilesin" halktan bir söz, hayattayken nedense kıymet bilinmez, aranıp sorulmaz insanoğlu, anne, baba, kardeş, akraba, eş, dost bir umursamazlık içindedir, sanki bu dünyanın yükünü çekmekteler de vakitleri hiç yoktur, bir telefon açıp hatır sormak bile külfet gibi gelir insana.... malesef insanlar ne acıdır ki asosyal oldular... hüzünlü şiiriniz duygulandırdı, yüreğinize sağlık, sağlıcakla ve sevgi dolu kalınız dilerim..
Değerli şair kardeşim Adnan Şahin Bey. Kardeşimin güzel bir şiirini okuduk, şunu samimiyetle belirteyim ki şiirlerin gün günden daha güzel oluyor, şair kardeşimi kutluyorum, selamlar.
Adnan’ım dertliyim derdim çok büyük Derdimi gömseydim olurdu bir höyük Ben bilirim alemde ,Allah’tır en büyük Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Yaşamak tabiki çok güzel ama sizin de dediginiz gibi üstad ölmeyince ya da başımıza birşey gelmiyince anlaşılmıyor kıymetlerimiz.Genel anlamda konuşuyorum.Halbuki hayattayken birbirimizin kıymetini bilsek,kırmasak sevdiklerimizi ne güzel olur ama bizler bunun en büyük nimet oldugunu iş işten geçtikten sonra anlıyoruz ne yazıkki...Kutlarım sizi,çok güzeldi.Selamlarımla...
Adnan’ım dertliyim derdim çok büyük Derdimi gömseydim olurdu bir höyük Ben bilirim alemde ,Allah’tır en büyük Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez ================================= Kıymetiniz anlaşılmıştır, gönlümüzdesin!.. Güzel şiirlerinin abonesiyim. Saygı ve selam.
Dost bağında dostlarımla buluştum Bayramdan bayrama olsada konuştum Sanki bir kelebek yada bir kuştum Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Bir alo sesine koşarak hemen gittim Zorda kalanlara candan yardım ettim Bazı günler gittiğim yerde bittim Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Küçüksün diye dinlemediler sözümü Suratım asık gezdim görmediler yüzümü Kendim yemedim verdim herkese üzümü Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Parada pulda gözüm hiç olmadı Haksız kazanç şu cebime dolmadı Kimse kötüsün diye saçım yolmadı Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Ne zaman bir garip görsem içim sızılar Yüreğim acır gözümden yaşlar sızar Duyun beni size söylüyorum ağlar Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
Adnan’ım dertliyim derdim çok büyük Derdimi gömseydim olurdu bir höyük Ben bilirim alemde ,Allah’tır en büyük Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
aman şairim ölme lafı etmeyin. henüz önünüzde yaşam var.. hayattan birşey anlamadık zaten... çocuk büyütelim derken bizler ancak büyüdük. yürekten kutlarım...
Derdimi gömseydim olurdu bir höyük
Ben bilirim alemde ,Allah’tır en büyük
Ölmeyince şu kıymetimiz bilinmez
....
Haklısın dost. Tebriklerimle.
Selam ve saygılar.