bir sevdayı paylaşamadık seninle ben sevmek istedim sen hep korktun sevilmekten... yaraların vardı derinlerde sakladığın gözlerinde en çok o yaraları gördüm ben.. bir aşkı yaşamak için cesur olmalıydık ben cesurdum bu sevdada geçmişle tüm bağımı kopartıp geldim sana oysa senin içinde korkular vardı... asla bitmeyecek derken bile biliyorduk sevgili bitecekti. bitecek ve yeni yaralar açacaktık belkide hiç kapanmayacak yaralar... ikimizde güçlü ve inatçıydık birbirimize diş geçireceğimiz o günü bekliyorduk aslında en duygusal anları kolluyor sessizlikte dağıtıyorduk tüm anıları kimin galip olacağı önemli değildi kazanan yeni bir sevdaya gidecek kalan ise yeni bir yarayla başedecekti... ve sen!! gecenin sessizliğiyle hançerledin kalbimi beni sensiz ve sessiz bırakarak bilmediğim o uzak diyarlara gittin... yaralarıma yenileri eklendi kanadı _kanatıldı yıllar geçti aradan ve sen!! karşımdasın işte... yüreğinin acısı gözlerinde... çaresizlik gözlerinde... ve anlatıyorsun geçen yılları hayatına giren o kadını.. yaşadıklarını ve yaşattıklarını bense sadece susuyorum susuyor ve dinliyorum ben sustukça sen anlatıyorsun sevgili anlattıkça kanıyorsun.. bir süre susup bakıyorssun gözlerime gözlerdinde ümitsizlik... gözlerinde sitem... ve ayrılık vakti geliyor sevgili bilmediğim diyarlara yolculuk vakti yeni bir sevda yaşamaya yüreğimde yeni yaralar açmaya belkide bir başka yarayı kanatmaya. kimbilir sevgilim.. belki yıllar sonra çalarım kapını gözlerine bakar anlatırm yaralarımı anlattıkça kanarım kanadıkça ağlarım... kim bilir belki bir gece çalarım kapını gözlerimde ümitsizlik gözlerimde hüzün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİNDEKİ HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİNDEKİ HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kanadıkça ağlarım...
kim bilir belki bir gece çalarım kapını
gözlerimde ümitsizlik
gözlerimde hüzün...
güzel dizeler.Saygı ve selamlar.