(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇABUK GEÇER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇABUK GEÇER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dönemde tez geçer, Bahar bitti yaz geçer, Oğuzsoylum Koz geçer, Beş sene cabuk geçti. ======================= Beş senelerin yalanla talanla değil,millete hizmetle geçmesi dileğiyle. Güzel bir anlatımdı. Selamlar üstadım.
güzeldi alan alır dersini dost beş sene çabuk geçer ama ya kaybettiklerimiz ama yinede ders çıkarabilmek önemlşi değilmi yüreğine sağlık konu güzeldi dizeler güzeld,i yüreğine sağlık dost
Kaldı aşın tortusu, Yoktur Allah korkusu, Slogan baş örtüsü, Beş sene çabuk geçti. Var mı eski hevesi, Bitmez nefsin savası, Al imanın güvesi, Beş sene çabuk geçti.
Nus’dur geleceklere, Boş kap vereceklere, Bir gün göreceklere, Beş sene çabuk geçti.
Bu dönemde tez geçer, Bahar bitti yaz geçer, Oğuzsoylum Koz geçer, Beş sene cabuk geçti
ADAŞIM HAKLISIN ÇOK CABUK GEÇTİ.... FAKAT, ARKADAŞIM HALKI EZDİ DE GEÇTİ.............. DOĞRUSUNU YAZMIŞSIN.... KALEMİN DAİM OLSUN.......... SAYGILAR
recep_t tarafından 3/26/2009 5:02:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Geçti ağam geçti, Biraz ağır geçti ama geçti, Derler ki Sağır sultan bile duydu Bizde hala duymayanlar var. Saltanat kaldırılalı asır geçti, Lakin yeni saltanatlar kuruldu, Bu da geçecek, Güzel bir üslupla, Hislerimize tercüman oldunuz yine, Saygılarımla.
Ne diyelim dostum. İnsanda ar olmayınca çatlayacak damar da olmuyor sanırım. Ki o damarlardan kanı çekilsin. İnsanın yüzüne baka baka yalanları düzmüyorlar mı. Çıldırır biraz beyni olan vallahi.
Bahar bitti yaz geçer,
Oğuzsoylum Koz geçer,
Beş sene cabuk geçti.
25/03/2009
OĞUZSOYLUM
Bütünüyle güzel dizelerdi.Tebrikler...efendim.Yüreğinize sağlık.
Saygılar