(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NADAS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NADAS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevginin büyüklüğünü uzun uzun anlatmadan kısa bir şekilde anlatmış değerli kalem...Kısa yazmak risklidir ama bu şekilde olursa adres yerini en güzel şekilde bulur.Teşekkürler ,tebrikler güzel kaleme.
Biraz önce başka bir şaire de yazdığım gibi silinmez yüreğin en derinine gömsekte aşk.Kalıntıları gel gitlidir üzerine sağlam bina edilmez. saygıyla sevdim bu akıl dolu şiiri.
fevkalade bir ifade şekli ne diyim anca bu kadar güzel yazılırdı çok USTACA tebrikler. ağacın kökleri binaların temelleri ço önemlidir .ne mutlu size kökleri hala sağlam bir sevginiz ve yüreğiniz var daim olsun inş.selamlar sevgiler.
tebrik ederim...ama ...birileri kalbime aşk ekmek istedi "zavallılar"...bu zavallılar kelimesi aşk ekmek isteyen birine söylenince yüreğime biraz ağır geldi....
Hic
Nadasa birakmadim.
Seni
Ekmistim ya
Yillar önce.
Birileri kalbime,
Ask ekmek istedi,
Zavalilar
Vazgectiler
SENiN
Köklerini görünce.....
-------------------
Güzeldi. Elinize sağlık