(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kendimi tanırken... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kendimi tanırken... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendini tyanımak.aşkla tanımak.... Meselci biz aşklardan ve sevdalardan çok çektik... Leylalar.Mecnunlar yarattık...neden...? Bu idam ipi ne oluyor..?........ Biz sevdaları özğür yapalım derken.....Kutlarım...
bulmaktayım aşkı ermekteyim sevgiye kendimi tanırken .... Kendini tanımak ''sen seni bil sen seni'' aklıma düşürdü. Önce kendimizi tanımalıyız. Tebrikler meselci.Saygı ile.
insan ilk önce kendini tanimasi kendini sevmesini bilmelidir ki karsisindakini sevebilsin karsisindakilerin degerini bilebilsin,,, yüreginize saglik kaleminiz susmasin tebrikler,,,,,
İnsanın kendini tanıması ve hayata tanı koyması bazen sığmıyor yaşadığı ömre.Sizi şair kılan bunu sorgulamanızdır..Ömrünüz uzun olsun ki,hayata tanı koyabilenlerden olasınız..Sevgilerimle.. İğdam ilmeğini sevmedim,(Bu ülkenin tarihinde utançlara neden olduğu için) bir tek rengi güzel...!
olacak-sa ölümüm aşktan olsun .. ''biz bir birimizin öksüzü iki ağaç kuşlar uçar dallarımızdan her gün daha aç kuşlarla konar yüreklerimize öpüşlerimiz''
kendini tanımak tanımlamak dediğin gibi bu yollarda yürürken yana yana durulmaktır...her çağa ve zamana sığan hataalar vardır biz istemesekde hayat öğretir böyle vasfı vardır hayat denen güzel şeyin...
işte böyle sorgulamaların yapıldığı yüreklerde kin ve öfke barınamaz insdan tanıdıkça yüreğini sevgininde tanımı böyle çıkar ortaya... çok güzeldi meselci... öptüm yüreğinin sevgi dolu olan her yanınından... sevgilerimle...
bulmaktayım aşkı
ermekteyim sevgiye
kendimi tanırken
...
EN GÜZEL SEVİLERE...YÜREĞE SAĞLIK....RABATLI