(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GÜZELLİK * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GÜZELLİK * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevgili Sen, sen kadarsın sende Güzellik sende değil Güzellik,güzel gören gözlerde...
evet güzellik güzeli gören güzel gören gözlerdedir aynen güzel şiiri okuyan o güzel anlamı gören anlayan yürekte olduğu gibi :))))) selamlar sevgiler hayat:))
Ey sevgili Sen, sen kadarsın sende Güzellik sende değil Güzellik,güzel gören gözlerde... ******** Bİrkaç dize bu kadar kısa olduğu halde bu kadar geniş anlamlar taşıyabilir. Cevher gibi az ve değerli dizeleri ve başarılı şairi kutlarım!...
A.MESNEVİ tarafından 4/22/2007 2:20:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiire öztürkçe karşılığı Özün diyoruz .Fazlalıksız, Öz - ses. Bunu kanıtlamışsın sevgili ozan.Aşık Veysel'i anımsattı dizelerin..Severek okudum,paylaşımın için binlerce iyinmeler.Tüm esin perileri seninle olsun.
Bu şiirin can alıcı iki mısraı bence bu ikisi... Sen sen kadarsın sendeifadesigayet orijinal bir ifade.... Fakat şunu da söylemeden geçemeyeceğim: Sende kelimesi ile gayet hoş ve başarılı uyaklar ve kelime oyunları yapılabilirdi... Olsun İtirazımımız yok elbette... Kabülümüz.... Kutlarım sizleri....
Sen, sen kadarsın sende
Güzellik sende değil
Güzellik,güzel gören gözlerde...
evet güzellik güzeli gören güzel gören gözlerdedir
aynen güzel şiiri okuyan o güzel anlamı gören anlayan yürekte olduğu gibi :))))) selamlar sevgiler hayat:))