Yüreğinden akan yaşı Ben sileyim, Varsın seni istemesin Ben varım sen üzülme Değermi bunca ısrara Değermi sevdiğini üzmeye Varsın senin olmasın Ben varım yetmez mi? Söyle sana değmez mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN OLAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN OLAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kim bir başkasının yerini alabilir ki. yada kim bir başkasının yerine sevilmek siter ki.. çok ümitsiz bir vaka sizin yüreğiniz bence sevginin en güzelline layık.. kısaydı ama güzeldi dizelerin fatma.. sevgiler yüreğine.. tebrikler...
Yüreğinden akan yaşı Ben sileyim, Varsın seni istemesin Ben varım sen üzülme Değermi bunca ısrara Değermi sevdiğini üzmeye Varsın senin olmasın Ben varım yetmez mi? Söyle sana değmez mi?
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
kim bir başkasının yerini alabilir ki.
yada
kim bir başkasının yerine sevilmek siter ki..
çok ümitsiz bir vaka
sizin yüreğiniz bence sevginin en güzelline layık..
kısaydı ama güzeldi dizelerin fatma..
sevgiler yüreğine..
tebrikler...