(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyi Kaldı Aşkın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyi Kaldı Aşkın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın, Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler, Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter, Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler... (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*)
güzel yüreginize saglık efendim, şiiri bizimle paylaşmanız incelikti, çok teşekkür ediyorum, sevgi ile kalın,,,
avan35 tarafından 3/22/2009 9:46:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hiç bir şeyi kalmadı desek de hala pek çok kaleme ilhamdır aşk ana konusudur işte şiirin... Çok güzel bir şiirdi, yorumlayan Azade arkadaşımız ve yazan yürek var olsun, tebriklerim kalben.
Severek okuduğum bir şiirdi Yazan yüreğe selamlar sevgiler olsun
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın, Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler, Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter, Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler...
Sabrı mı kaldı Allah aşkına aşkın, Sitemlerle,küfrünü yüzüne üflüyor, Bir çoğunu sevdasını,beklemek sarıyor, Gidenlerde haz ki;uğramaz ayrılığın sancısı....
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın, Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler, Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter, Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler...
DOST ŞAİR HÜLYA HANIM; ÇOK ANLAMLI VE DE DERİNLİĞİ OLAN BİR ŞİİR ...KUTALRIM...SAYGILAR EFENDİM...ŞİİRLE KALIN...
Sabrı mı kaldı Allah aşkına aşkın,
Sitemlerle,küfrünü yüzüne üflüyor,
Bir çoğunu sevdasını,beklemek sarıyor,
Gidenlerde haz ki;uğramaz ayrılığın sancısı....
Yemini mi kaldı Allah aşkına aşkın,
Toprak altında şimdi şahit tutulan bedenler,
Aşk’ı ise topraktakı yok oluştan beter,
Ağlamışlığında belli nice beyhude sözler...
(*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*)
güzel yüreginize saglık efendim,
şiiri bizimle paylaşmanız incelikti,
çok teşekkür ediyorum, sevgi ile kalın,,,
avan35 tarafından 3/22/2009 9:46:18 PM zamanında düzenlenmiştir.