(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK EVLADIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK EVLADIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzsoylum yurdundan, Yüce dağlar ardından, Hep sevildi merdinden, Ben bir Türk evladıyım, CANIMDAN CAN AL VEREYİM BU OĞUZ SOYUNU SÜRDÜREYİM TEŞEKKÜRLER YİĞİT BUYU KUTLARIM YÜREĞİNİ SAĞLIKLA KAL...
Vatana kurban canım, Ben bir Türk evladıyım, Kalmadı sağlam yanım, Ben bir Türk evladıyım,
Bir can gerek vatana, Sahip ol sen atana, Selam verme yatana Ben bir Türk evladıyım,
Al bayrağın alına, Goncasına gülüne, Ölürüm yar yoluna, Ben bir Türk evladıyım.
Türk olmak önemliydi, Yada Türk ölmeliydi, Ölmeden gülmeliydi Ben Bir Türk Evladıyım,
Oğuzsoylum yurdundan, Yüce dağlar ardından, Hep sevildi merdinden, Ben bir Türk evladıyım,
18/03/2009 OĞUZSOYLUM
Kutlarım...üstad.Mükemmel güzel bir şiirdi.Bu şiiri okumak yüreğimi daha da bir gurur ve sevinç sevgi doldurup adeta taşırdı...Teşekkürler...yüreğinize.Var olunuz.Sağlıcakla kalınız.Esenlik dileklerimle... Saygımla selamlarım...
Vatana kurban canım, Ben bir Türk evladıyım, Kalmadı sağlam yanım, Ben bir Türk evladıyım, ======================== Her yanı sağlam bir Türk evladından saygı ve selam. Güzeldi üstadım.
Vatana kurban canım, Ben bir Türk evladıyım, Kalmadı sağlam yanım, Ben bir Türk evladıyım,
Bir can gerek vatana, Sahip ol sen atana, Selam verme yatana Ben bir Türk evladıyım,
Al bayrağın alına, Goncasına gülüne, Ölürüm yar yoluna, Ben bir Türk evladıyım. ............................ ÜSTADIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ DUYARLI YÜREGİNİZİ KUTLUYORUM GÖNLÜNÜZE SAGLIK.. TEBRİKLER....YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILARIMLA..
Türklüğün bir şeref, Türklüğün bir gurur (Kibirli olmadan), Türklüğün mazlumun yoldaşı, zalimin düşmanı olduğunu birgün hepimiz öğreneceğiz inşallah. Başkalrının diliyle geçmişini unutanlar da birgün hatırlayacak, ölülerinin bile Ay Yıldızlı Bayrağa sarılması için mücadele edecek. Bu güzel şiir için sizi yürekten kutluyor, saygılar sunuyorum gardaş.
DUYARLI YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAYGILARIMLA