(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARIL SICAĞINDA MUTLUYUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARIL SICAĞINDA MUTLUYUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umut hoyrat bir çığlık aşk yaralı sevda yarına sıcak tut düşlerimi sımsıcak sarılayım umuda
Çok güzel bir finalle noktalanmış güzel dizeler sevgili dostum en güzeli de her ne olursa olsun umuda tutunma isteği hep var olmasını dilemek.. Kutluyorum yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
bu ne ya..hangi siteye gitsem Sami ARSLAN..yoksa sitelere ipotek mi koydun ? bir de bana diyorsun öyle mi ? ama haklısın böyle güzel bir şiir de değil bir, bin sitede de yayınlansa Allah için hakkıdır yani şimdi.. .çok güzel bir şiir...kutlarım...aslında İzmir'e gelmeyi inan çok istiyorum ve yengeni de iknâ etmeye çalışıyorum ama pek sıcak bakmıyor...kızımız var..dersanesi var diyor..ben de olsun bebek değil ya...teyzesi, babaannesi, yengesi var diyorum...sen gelmezen ben giderim, zaten hiç bir yere gitmedim...emekliyim işim gücüm ne ki diye iknâya çalışıyorum ama Of'lu damarı var ya...bakalım inşallah iç-işleri bakanınmızı iknâ edip en azından ben bari gerlsem diyorum hani 50 milyon da öyle çok fazla bir para sayılmaz...hem sizin gibi değerli şair arkadaşlarla da o toplantıda tanışma fırsatı bıulurum...ve şarkı sözü yarışmasının final heyecanını da hep birlikte yaşarız canlı olarak İzmir' de...gerçi benim derece için pek ümidim yok ya...önemli olan tanışmak orada...hasret gidermek...hayırlısı Allah'tan bakalım...ya kısmet diyelim...şimdiden 50' ye yakın şair oldu bile sayı...neyse ..kendine iyi bak..aman yengemin merdanesinden iyi korun...ayırmam bak...kendine iyi bak kardeşim....sevgi, selam ve saygılarımla...
Güzel imgelerle kurulmuş hoş bir şiir. Tebrik ediyorum. Her hazanın bir güzü vardır. Umutlu olmayı hatırlattığınız için de ayrıvca teşekkürler. Saygılarımla...
bir hüzün eksimi gece yaslı maviye sarıldım içimdeki çıplak umuda
düştü düş balkondayken içimde bir rüzgar esti kendi kenarıma iliştim
umut hoyrat bir çığlık aşk yaralı sevda yarına sıcak tut düşlerimi sımsıcak sarılayım umuda ......................................... imgelerin kıyısında düşlere usulca sokuluyorsunuz belli ama biraz daha gayret biraz daha derine inin ki okurun içine işleme imkanı olsun sevi ile