olmasa karın olmasa çiçeğin bağın çoraksın yüce dağım
Karın gitti başından Şenlenir çiçeklenir bağrın Allısı morlusu koynunda Dumanlıdır başın Gün gelir geçer Ay gelir geçer Sararır tüm çiçekler Karın gelir üstüne Aklanırsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nisâ ve Şitâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nisâ ve Şitâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karın gitti başından Şenlenir çiçeklenir bağrın Allısı morlusu koynunda Dumanlıdır başın Gün gelir geçer Ay gelir geçer Sararır tüm çiçekler Karın gelir üstüne Aklanırsın…
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Öncelikle sizi burada görmek ve eserlerinizi okumak beni ziyadesiyle mutlu ettiğini söylemek isterim..
Şiirin başlığı bile mükemmel kadın ve kış, şiirdeki teşbihler ise mükemmelliğin ötesinde anlatımın güzelliğinde ve derin anlamların yer aldığı harika bir şiir zuhur etmiş usta kaleminizden..
Güzel olana ne diyebilirimki kutlamaktan başka sizi vede bu nadide eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus
Eyvallah. Amma velakin, ..............Bir ömür yanımda, ...........................................öylece.. ..................Al pak sevgimle, .......................................şiirsel........
Şenlenir çiçeklenir bağrın
Allısı morlusu koynunda
Dumanlıdır başın
Gün gelir geçer
Ay gelir geçer
Sararır tüm çiçekler
Karın gelir üstüne
Aklanırsın…
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.
Saygı ve selamlarımla.