penceremde pervasız bir ıslık, uslanmaz bir rüzgar tıkırtısı, oysa yorgundu yüreğim, delice sevdalara yenilmiş, pes etmiştim artık. sen çıkagelmiştin ansızın, aşk ve ölüm habersiz gelirdi insana, ne zaman ,ne mekan tanırdı, geçti artık coşkun yıllar, duruldu yüreğim, sevmeye yok cesaretim şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
geçti artık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
geçti artık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pes etmek yakışırmı şaire, bilmezmi,ki ne zaman ve nereden gelir aşk,, sen gönlünü serin tut sevgi yola çıksın hele,cesaret ardı sıra geliverir... saygılarımla...
penceremde pervasız bir ıslık, uslanmaz bir rüzgar tıkırtısı, oysa yorgundu yüreğim, delice sevdalara yenilmiş, pes etmiştim artık. sen çıkagelmiştin ansızın, aşk ve ölüm habersiz gelirdi insana, ne zaman ,ne mekan tanırdı, geçti artık coşkun yıllar, duruldu yüreğim, sevmeye yok cesaretim şimdi.
Yaşamın her anının ayrı bir güzelliği vardır be dost. yeterki umutlar suya düşmesin
bilmezmi,ki ne zaman ve nereden gelir aşk,,
sen gönlünü serin tut
sevgi yola çıksın hele,cesaret ardı sıra geliverir...
saygılarımla...