(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KINALI HASAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KINALI HASAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kınalı Hasan'lar olmasaydı, Kınalı Hasan'ları Hasan yapan emekleri asla inkar edilemeyecek kahraman Türk anaları var olmasaydı, soruyorum sizlere: Bu vatan kurtulabilir miydi? Ali'ler, Ahmet'ler, Mehmet'ler... Civan gibi delikanlılar, canları pahasına ölümü seçtiler... 15'inde, 17 'sinde okul çağında, çocuk çağında olan gençlerimiz vatanınmızın kurtuluşu için kendilerini feda ettiler. Vatan uğruna, millet uğruna... Allah hepsinin mekanını cennet eylesin. Vatanımızın kadrini bilelim...
SADAKATE BİR BAK VE DE İMANA OĞLUNU ADAMIŞ AZİZ VATANA KURBAN DİYE KINA YAKMIŞ HASAN’A VATAN AŞKI YÜREĞİNDE KOR HELE BAYRAK RESMİNİZLE VE ŞİİRNİZLE KALBİME OTURDUNUZ İNANIN...YÜREKTEN KUTLARIM DUYARLI YÜREĞİNİZİ.. RUHLARI ŞAD OLSUN BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİN..SAYGILAR..
kader_48can tarafından 3/19/2009 10:26:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
SADAKATE BİR BAK VE DE İMANA OĞLUNU ADAMIŞ AZİZ VATANA KURBAN DİYE KINA YAKMIŞ HASAN’A VATAN AŞKI YÜREĞİNDE KOR HELE
vatan için yakılan kınalar vatan için adanan evlatlar vatan için verilen canlar ille vatan ille vatan güzeldi kısa ve öz ama çok şey anlatıyor saygılarımla
SADAKATE BİR BAK VE DE İMANA OĞLUNU ADAMIŞ AZİZ VATANA KURBAN DİYE KINA YAKMIŞ HASAN’A VATAN AŞKI YÜREĞİNDE KOR HELE ---------------------------------------------- Vatan,millet,bayrak,devlet,Türklü ve Turancılık davası uğruna şehit olanlara selam olsun. Güzel anlamlı bir şiirdi.
SADAKATE BİR BAK VE DE İMANA OĞLUNU ADAMIŞ AZİZ VATANA KURBAN DİYE KINA YAKMIŞ HASAN’A VATAN AŞKI YÜREĞİNDE KOR HELE
oğlunu vatana kurban gönderiyor ve bir de kına yakarak. Acep varmı dünyada başka bir eşi TÜRK anasının
Senide o analardan birinin doğurduğu nasıl da belli oluyor. Öpüyorum ananın ve o anaların ellerinden. Kutluyorum sizi de o analara layık bir evlat oluşunuzu. SAYGILARIMLA.
Yine anlamlı ve şahane bir şiir düşmüş sayfaya...
beğedim...
............................................... Saygı ve selamlar..