Denizi üfüren rüzgarın hıncını Arkasına almış bir kelime Meleği tanıyorum Işık geçitli susmasını büründüğünde Hangi gece tahammül etmiş ki Hangi ılgasını giyinmişse Bir türkü binmiş tepesine Ve yüzünü çevirdiği her mevsim Kendini kahretmiş tez vakitte
Yokken her yer yangın ahalisi Varken ateş şedidi gözlerin halesi Ah şirki arlandıran heveslerim Göğün yetmediği kadar çok uçtuğum için Senin adınla bilinmek ister(d)im
Demiri korkutan munislik Islığınla deldiğin gövdemden ayrılma Sakındırma umutlarını Sana ait sebeplerimden Hicabım soyunduğunda Azalma aklımı
Kül; ….. hikmetli bir sonralıktır ateşe dair Ve hatırlatır içinden ayrılık geçen Yada kenara bırakılmış sevdaların Gözleriyle bakılan bir hayatı Sen azalma aklımdan ey sevmek sanatının Faikası
Seni tanıyorum ey kelime meleğim Senden mülhem şiirlerimle ne çok didiştim Seni,sensizliği az mı dert ettim kalbime Ey aşk Gel şişir umutlarımı yeniden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelime Meleğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelime Meleğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin adınla bilinmek ister(d)im ....... Adıma serzeniş... yakaladınız en zayıf yerimden, "O" var iken gönle sultan... Tüm kelimelerin gizeminde. Yazılanların manası var mıdır! Okuyanı yar olmadıkça... Yine sizin söylediklerinizle; "Seni, sensizliği az mı dert ettim kalbime" Er düştün gönlüme de, türkülerin diline bile düşüremedim adını... Selam ve saygılarımla....
Seni tanıyorum ey kelime meleğim Senden mülhem şiirlerimle ne çok didiştim Seni,sensizliği az mı dert ettim kalbime Ey aşk Gel şişir umutlarımı yeniden…
Seni tanıyorum ey kelime meleğim Senden mülhem şiirlerimle ne çok didiştim Seni,sensizliği az mı dert ettim kalbime Ey aşk Gel şişir umutlarımı yeniden… BAZI ŞİİLER VARDIR ÇOK SEY OKURSUN HİÇBİR SEY ANLAMAZSIN AMA BAZI ŞİİRLER VARDIR 4 SATIRDA HERSEYİ ANLATIR SANA ANI YASATTIRIR İŞTE BU ŞİİR VE ÖZELLİKLE BU KITA O ŞİİRLERDEN BİR TANESİ...TESEKKÜRLER EFENDİM...
kuru kız tarafından 3/15/2009 10:54:46 PM zamanında düzenlenmiştir.