Sana seni seviyorum diye halkıracak kadar Deli sevdam olmamalıydın. Gök yüzüne ismini yıldızlarla yazacak kadar Seni böyle sevmemeliydim. Değer bilmeyen sen olunaca yar diyecek kadar Arkasına bakmadan gidecek ben olmalıydım. İşte deli sevdam sen busun yüreğimde İnsanca değerini bilemedin Yürek bir kişiyi sever sonuna kadar Ben sözümde duracak kadar Hep yanında oldum bunu bilmeliydin. Gök yüzü bile ağlıyor şimdi halime, Beni bu hallere koymamalıydın. Şimdi sen uykuyla barışıksın Beni zindan karası soguk gecelere bırakmamalıydın. İşte sevdam yürek deli, Gönül deli, Ruh deli, Beni benden eden sevdan deli Seni unutmayan bu kalbi yerinden sökmeli, seni düşünmeden anı geçmeyen bu beyine artık kurşun sıkmalı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şairin bir deli sevdası var galiba. İçtendi Doğaldı Ama biraz daha şiirsel bir anlatım gerçekleştirilebilirdi Yüreğinize sağlık BENİM DE VAR BİR DELİ SEVDAM :))