(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....................... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....................... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Desem ki bende gülem hele, Bahar yağmurlarıda ıslanam hele, Gelir aklıma ayakkabısız çocuklar.. Çamurda ağırlaşmış ayaklarıyla...
selam şair arkadaşım..şiirin bu kısmını arkadaşlardan çalıp kopyaladım..ama içerik çok güzel ya neden kaldırma gereği duymuşsunuz ki..yoksa olumsuz eleştirimi aldınız eger öyleyse bence yanlış kaldırmanız..mutlaka begenenlerde olacaktır yani..ayrıca bak okuyan yine okuyor ki belki devamıda vardır bilemem..ama ben begendim..
Yüzüme hüzün takıldı bugün yine, Unutulmuş mezar gibiyim, Bahar gelip çatmış gine, Bendeki bu kış bitmez hala...
Desem ki bende gülem hele, Bahar yağmurlarıda ıslanam hele, Gelir aklıma ayakkabısız çocuklar.. Çamurda ağırlaşmış ayaklarıyla...
Çoşarken dereler coğalır yıldızlar Bahar gelip çatmış gine, Çiğdemi laleyi neylesin anasızı.. İçimde geçmeyecek hiç bu sızı.. yüreğinize sağlık güzel bir anlatım kaleminiz daim olsun.
Desem ki bende gülem hele,
Bahar yağmurlarıda ıslanam hele,
Gelir aklıma ayakkabısız çocuklar..
Çamurda ağırlaşmış ayaklarıyla...
selam şair arkadaşım..şiirin bu kısmını arkadaşlardan çalıp kopyaladım..ama içerik çok güzel ya neden kaldırma gereği duymuşsunuz ki..yoksa olumsuz eleştirimi aldınız eger öyleyse bence yanlış kaldırmanız..mutlaka begenenlerde olacaktır yani..ayrıca bak okuyan yine okuyor ki belki devamıda vardır bilemem..ama ben begendim..