(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
70. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
70. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geldik sözlerin sonuna, Durdu söz dönsün kınına, Bedel düşmanın tonuna, Ozan İlo Üstadımız. Dostun değerli dustuna yazdığı bence güzel methiyeler bunlar dostluğunuzun devamı dileğiyle selam ve muhabbetle
Kanun namına; Ozanilo ağabeyimiz ile Makberi mahlaslı ağabeyimiz Alaca'ya gelmişler. Ben de yarıyıl tatili olması hasebiyle Alaca dışında bulunuyordum. Hayli uzakta idim. Dünya gözüyle görüşmek kısmet olmadı. Umarım ki, Kanun'u o da merak ediyor, tanışmayı arzu ediyordu. Ben Ozanilo üstadımı, Gerek Murat Canbolat dostumdan, gerekse Durdu Şahin Ağabeyimden, gerekse Coşkun Arslan kardeşimden sıkça duydum. Ne kadar muhkem bir dava adamı olduğunu, dost canlısı bir insan olduğunu adım gibi bilirim. Ve hep yüreğimde müstesna bir mekanı vardır onun. Allah, sağlık ve sıhhat versin üstadıma. Tiz zamanda tanışmayı da nasip eylesin.. Durdu Hocam; Gücenme ama, bu şiirde anlatılanlardan fazlasını biliyorum üstad hakkında. Onu 500 dörtlükle anlatamazsınız. Onu ancak şöyle hacimli bir kitap anlatabilir bana kalırsa.. Yine de Kanun namına tebrik ediyorum deyip, sayfadan ayrılayım... :)
Durdu söz dönsün kınına,
Bedel düşmanın tonuna,
Ozan İlo Üstadımız.
Dostun değerli dustuna yazdığı bence güzel methiyeler bunlar
dostluğunuzun devamı dileğiyle
selam ve muhabbetle