(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asker ömür geçdi gider Yüzüme gülmedi kader Ölsem bile ne fark eder Gülmez benim başka kimdir can ben çok geç kaldım bu şiire özür dilerim çok güzel dizelerdi yüreğine saglık kalemin daim olsun saygılarımla zaralıcan
değerli dost biri sen biride diğer insanlar sen sanmaki herkes mutlu çok zengin mutlu görünenler bile genelde manevi boşlukta sıkıntı çekiyorlar bu güzel şiirini kutlar saygılar sunarım
Bu dünyada acı çeken Biri benim biri kimdir Yokluktan gurbete düşen Biri benim başka kimdir ========================= Gurbet ellerde acı çekerken, Her dem Hasretin gözyaşını dökerken Alışır gider niye canlar, Artık yaşamın gerçeğini ekerken.. Tebrikler ÇOk güzeldi. Yüreğine sağlık .
Gurbet ele kanat açan Yüce yüce dağlar aşan Ekmeyin peşine düşen Biri benim biri kimdir ---------------------------------
...K İ M D İ R......
ŞİİRİNİZİ OKURKEN İÇTEN İÇİM ISINDI BİRDEN SİZİ TANIDIM BU YÜZDEN ŞİİRİNİZ ADINA TEBRİK EDERİM DERİNDEN " YOKLUKTAN GURBETE DÜŞEN EKMEĞİN PEŞİNE DÜŞEN ÖLSEM BİLE NE FARK EDER..." EN SIKCAK KELİMELER ANLAMLARI İÇİNDE ÜŞÜDÜM TEKER TEKER !... -------------------------------- ÇOK DOLAŞMIŞ YORGUN YÜREK GÜZELDİ ŞİİRİN SANA TEŞEKKÜR GEREK i...
Hayatı sürdürmek pek kolay değil kardeşim,özveriler,çabalar ömürden giden her gün,zaman denilen mucize değirmen her şeyi un ufak etmekte.Doğduğumuz yerlerde değil,doyduğumuz yerlerdeyiz.Hayat bu, acı ile tatlısı ile,yinede yaşamak güzel,nefes almak çok güzel.Varolasınız.
Asker ömür geçdi gider Yüzüme gülmedi kader Ölsem bile ne fark eder Gülmez benim başka kimdir
Asker Ömür, sanırım Askersin, yani henüz daha çok gençsin..bu kadar çabuk pes etme derim daha uzun yıllar ne mutluluklar göreceksin yanındada tuz biber olarak acılarınıda yaşayacaksın.. çok güzeldi dizelerin yürekten kutladım.. tüm Askerlerimize selam olsun..
sanırız ki sadece biz dertliyiz gurbetdeyiz ekmek davasındayız....yok işde öyle değil ... yaşıyoruz ki insan gibi insan olmak adına üç aşağı beş yukarı hepimizin hikayesi ortak payda da buluşuyormuş meğer.... saygılarımla.
Bu dünyada acı çeken Biri benim biri kimdir Yokluktan gurbete düşen Biri benim başka kimdir
Gurbet ele kanat açan Yüce yüce dağlar aşan Ekmeyin peşine düşen Biri benim biri kimdir
Asker ömür geçdi gider Yüzüme gülmedi kader Ölsem bile ne fark eder Gülmez benim başka kimdir
Türkü tadında güzel dizeleri yazan şiir canı tebrik ediyorm.senin gibi nice gülmezler var bu hayatta!Allah beterinden korusun!yüreğine sağlık.selamlar.h.kalın.
Gurbet ele kanat açan Yüce yüce dağlar aşan Ekmeyin peşine düşen Biri benim biri kimdir
yaşayıp gurbetten küsen, şerbet içip zehir kusan, içten isyan, dıştan susan, biri snsen biri benim. gurbetin bütün acılarını yad ellerde doğup büüyenden dha iyi bilen ikinci biri olamaz. güzwel çalşmydı. tebrikler. saygı ve sevgilerimle...
Biri benim biri kimdir
Yokluktan gurbete düşen
Biri benim başka kimdir
Gurbet ele kanat açan
Yüce yüce dağlar aşan
Ekmeyin peşine düşen
Biri benim biri kimdir
Asker ömür geçdi gider
Yüzüme gülmedi kader
Ölsem bile ne fark eder
Gülmez benim başka kimdir
değerli hemşerimi kutluyorum mükemmel bir şiir.kutlarım puanım 5.saygılarımla.