(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüsran Şehrim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüsran Şehrim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüsrana uğramış şehrim... Bir kuru ekmeğe muhtaçlık var... Avuçlar dogrulmuyor artık,zaman hain... Örtmüyor günahları ipekler.. Günahkar kadınlar seyrolmuş, Azalıyor şükürler...
Hüsrana uğramış gözlerim... Sıra sıra sökülüyor kaldırımlar, Tezgahlar ugurlanıyor, Etekleri uçuşuyor üstsüz kadınların.. Ve zaman zaman unutuluyor,zaman... Bedbaht bir halde; Şehrim ağlıyor gözlerimin karşısında... Kadın erkek bin türlü kargaşa, Karışmışlar günaha sevaba...
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
Etekleri uçuşuyor üstsüz kadınların.. Ve zaman zaman unutuluyor,zaman... Bedbaht bir halde; Şehrim ağlıyor gözlerimin karşısında... Kadın erkek bin türlü kargaşa, Karışmışlar günaha sevaba...
Ayaklarım ser sefil,düşmüş diz üstü... Her sokak başı zalim.. Ve her bir kaldırım,ecdadıma falaka...
Hüsrana uğramış şehrim... Dört bir köşesi isyanda...
Gerçekten de çok güzel bir şiir. Sizleri yürekten kutlarım. Şehrin hüsranlığını çok güzel anlatmışsınız. Şiiri okurken ne yaptıysam da gözyaşlarıma hâkim olamadım Saygılarımla.
hayatimizedebiyat tarafından 3/6/2009 12:05:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hüsrana uğramış ayaklarım, Çekiliyor tabanımdan ayak kokularım, Her sokak başı hain, Davet var kadına,hayasızca... İsyanda minnaraler! Ayaklarım ser sefil,düşmüş diz üstü... Her sokak başı zalim.. Ve her bir kaldırım,ecdadıma falaka...
Hüsrana uğramış şehrim... Dört bir köşesi isyanda...
TEBRİKLER... KİTAPTA YER ALACAK KADAR GÜZEL... SAYGILAR