(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNADINA SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNADINA SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AYRILDIK İŞTE GÜLÜM; İSTERDİN YA HEP HANİ BIRAK BENİ DERDİN YA BIRAKTIM BAK YAKANI.... ARTIK BEN YOKUM BİLİYORUM SEN YARIM….
HAYIR ! YANILIYORSUN KENDİNİ KANDIRIYOSUN YIKILMADIM , KAHROLMADIM , BİR ÇİÇEK MİSALİ SOLMADIM HİÇ ÜZÜLMEDİM AMA YİNEDE GÖRMESEN İYİ OLUR GÖZLERİMDEN AKANI...
SANMA Kİ SANA KIRGINIM SANMA Kİ SANA DARGINIM BEN SADECE SANA VURGUNUM GELMEZSİN!BİLİYORUM VE BUNU BİLE BİLE YİNE SENİ BEKLİYORUM.
HERYERDE HAYALİN HEP BÖYLE BİRAZ SENLİ BİRAZ BENLİ YAŞIYORUM İŞDE HALA YARIM YÜREKLİ İNADINA SEVDİM SENİ ------- Sevmek muhteşem bir duygu karşılığı olsada,olmasada yüreklerde yanar yaşanır duygu seli... Verdiğin kadarı geri gelmez bazen ama yürek bıkmadan sever ...tükenmez gitmelerde.. Yıkılır,incinir, kırılır ama yine yine sevmeye çalışır..ayakta durur gururla....
Muhteşemdi dizeleriniz.....kutluyorum yüreğinizi...daim olsun kaleminiz...
EVET bazen he rşeyi İNADINA yapmak geçer içimizden eğer güveniyorsak kendimize
İNADINA SEVELİM
İNADINA AĞLAYALIM
İNADINA GİDELİM
İNADINA GELELİM
İNADINA .................
KALEMİNİZE SAĞLIK YÜREĞİNİZE SAĞLIK .
TEBRİKLER SELAMLAR SAYGILAR .