(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
COŞARİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
COŞARİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ne biçim bir şiir dostum ? Hiç böyle dizeler yakışıyor mu sana?? Şiir olarak çok güzel ama anlam olarak yakıştıramadım sana bu dizeleri.. Yüreğine sağlık sevgili dostum .. Hayat herşeye rağmen yaşamaya değer .. Saygılar
Sonunu bilir de gün be gün bekler Gönül sevdasını yürekte saklar Aşkını kirletmez her zaman aklar Kökten koparıldı soldu Coşari
Gönülde fırtına hava çok puslu Bu son şiiridir, yüreği sustu Yaşamda gözü yok hayata küstü Yüreği söküldü öldü Coşari
Hocam sizi birilerinin üzdüğü belli değerli dizelerinizden ama bu son şiirimdir yüreğim sustu sözünüzü kabul etmiyoruz sizin yüreğinizin susması deyil coşmaya devam etmesi dileklerimle sizi ve siirlerinizi seviyoruz bizi ğüzel şiirlerinizden mahrum etmeyin diyorum sevgi ve saygılarım la Allaha emanet olunuz efendim...
Gönülde fırtına hava çok puslu Bu son şiiridir, yüreği sustu Yaşamda gözü yok hayata küstü Yüreği söküldü öldü Coşari
Aman hocam bugün pusluysa hava yarin günes acabilir siirin gönül sesi susmasin hocam,allah gecinden versin hocam dag gibi ayaktadir her daim,güzel yüreginiz hic susmasin cocari hocam,firtinalarini yeri meltem yeli alir,harika bir yürek sesiydi,sevgi ve saygilarimla..
"Yüreği söküldü öldü Coşari" Aman İbrahim abi Allah gecinden versin bu nasıl dize böyle...Daha çok işimiz var hele şu önümüzdeki ayı bir atlat da sen...Geçen hafta ne konuştuk sen tutmuş öldü Coşari diyorsun:))Hafta sonu toplantımızı yapmadan hiç bir yere gitmek yok abi:)Görüşmek üzere.
saygılarımla slm lar hocam