(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
** ÖPüŞüN ReNGi ** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
** ÖPüŞüN ReNGi ** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerin gördüğüdür sevgilide aşkın rengi, kimi göz sevsede karanlık eder dünyayı, kimi göz ise necnun misali bir aşk ilahı olarak görür kara kuru leylayı..
Kısa fakat derin anlamlar içeren harika bir eser zuhur etmiş usta kaleminizden, kutlarım şiiri vede usta kalemi TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle..Allaha emanet olun..yudumyunus
Aşkın rengi kırmızıdır bana göre. Çünkü ateş de kırmızı, gülde, Aşk acı çekip yanmak ve gülleri dikenleri tutmak ise o zaman alimize ve yüreğimize değen alev değil midir.
Çok güzeldi yine. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Seslenir güller ateşiyle Kararır dallar gece misali
Öpüşün rengi nedir erirken Geceyi yaran sessizliğin belli
Canlı tabloyu süsler.. Badem gözler, kiraz dudaklar
Sarmaşık olmuştur renklerinde hırs..
Neşer Selman **************************************** Rengarenk , cümbüş ... Ebruli, ya da başka renk.. Şiirde bir ahenk vardı efendim.. Tebrik ve saygılarımla...
Sayın şair,"aşkın rengi yürek rengidir,"derim ve uzantısında aşka gökkuşağının yedi rengi eşlik eder.Gökkuşağı, güneş ışınlarının yağmur damlalarında veya sis bulutlarında yansıması ve kırılmasıyla oluşur,doğadaki en güzel manzaradır gökkuşağı ve aşk.
Şiir meteforunu büyük bir düşünce atlamasıyla oluşturuyor. aşkın en son ölümünü anlatan iki dizeyle örnekleyelim: "Rengi nedir aşkın Karış toprağın belli " Aşk soyut bir kavram öpüş somut. öpüş aşk. dalları karartan ne aşk ateşi yakar ve onun son hali değil mi kararmak. aşk öldürürü ya da yaşam verir yaşamımıza. Tebrikler Selman Bey.
gül bahçeme beklerim..