Yine gece kapkaranlık Herkes uyuyor, mersin uyuyor Yalnız ben uyanığım, ayaktayım Uyku tutmuyor be güzelim Uykusuz gecelerde perişan oldum Çıkmazların ortasındayım Aklım karma karışık, düğüm düğüm Kördüğüm olmuş çözemiyorum Sen varmıydın ben varmıydım Bu dünya dan gelip geçti aşkımız Önce kalbim senin kalbini yaktı Sonra kalbin benim kalbimi yaktı Sen yoksun, kollarımı yastık sarıyor Sen yoksun, gözlerim boşluğa bakıyor Yine kalbim sana akıyor Nikahımızda söz verdin İyi ve kötü günde yanımda olacaktın Hayatımı sana adamaya gelmiştim Sen ise beni kendine yakın görmedin Ben yorgunum ,herkes yorgun Mersin sukut oldu, suskun Günahsız vefalı olşum sevgimden Vefasızlığa ağlıyor gelincik çiçeği Hazan çökmüş sevgimize Nasılda savurdun beni yokluğa Yüreğim acıya çeke çeke dayandı Kalbim sevgiye seve seve alıştı Susmaya susa susa sustum Aşkımız sabun köpüğü gibi söndü Sevdamızın böyle bitişine Bülbül dile geldi, figan etti Lale menekşe boyununu büktü Gül ağladı hicabından Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜLBÜL FİGAN ETTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜLBÜL FİGAN ETTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdamızın böyle bitişine Bülbül dile geldi, figan etti Lale menekşe boyununu büktü Gül ağladı hicabından ------------------------------------------- Yazık olmuş, Bu sevgi karşılık görmeliydi, Mutlu olman dileğiyle... Güzel bir şiirdi. Hoşça kal can kalem.
Sayfana tekrar uğradım, Hala resimdeki güzel ağlıyor, Sebebini sordum,cevap vermiyor. Gözlerini silmek istedim,elim yetişmiyor. Mavi gözlüyü kim ağlatmış? Bari onu oraya koyan gözlerini silsin, Yoksa sıkılırım. Güzel bir şiirdi tekrar okudum,her akşam işten dönünce okurum,yorgunluğumu gidersin diye!.. Dilerim bu sevda bitmesin ve karşılık bulsun. Selamlar.
ahhh be şairem...ne kadar hüzün ne kadar sevgi dolu bu dizeler ...acaba biz TÜLAY'larda mı var bir sorun diye halen sormaktayım kendime....yüreğinize sağlık...saygımla...
Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden ************************************************ İnatla yaşama sarılmak. Yılmamak.. Korkmamak... Hırs, öfke ile başarmak. Pes etmemek... Çaba. İnatla ,inatla başarmak.. . Yaşama yenilmemek.. Aciz olmamak. Karşındakine prim vermemek. Derim... Sevgiyle kalın...
* * * Hazan çökmüş sevgimize Nasılda savurdun beni yokluğa Yüreğim acıya çeke çeke dayandı Kalbim sevgiye seve seve alıştı Susmaya susa susa sustum Aşkımız sabun köpüğü gibi söndü Sevdamızın böyle bitişine Bülbül dile geldi, figan etti Lale menekşe boyununu büktü Gül ağladı hicabından Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden
Tek teselli sevgimizdi, o da elden gitti, şimdi kaldık biçare, sevgisizliğin ortasında ne çare..... çok güzel hüzünlü bir şiir okudum hemşerim,yine çağlamış gönül pınarın, yürekten kutlarım bu cesur dizelerini, hüzünler senden ve Mersin'den uzak olsun, yuvanda mutluluklar dilerim bir ömür boyu, sağlıklı ve uzun bir ömür dilerim Tülaycığım..
Gül ağladı hicabından Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim üzüdün beni gülüm ya bu saatte allahım sana mutlulukların en güzelini versin dünyana sevda umut yağsın.üzülme mevla kerimdir sabret gülüm...
Şiiri değil gönlünüzü sevdim... bu çağa çok gelen yüreğinize yandım.. yalnız değilsiniz.hoyrat zamane aşk düşmanı... artık umutlra bile zarar veriyor,hoyrat yanı...yaz.. yaz ki boşalasın..içinde tutma..kalemin buna müsait.. her şiire bir konu şeklinde yaz..sevginin derinliğini ,aşkını ayrı , kırılmışlıkları ayrı şiirlerde dile getir.sağlık dilerim...sevmek kendimiz içindir. sevilmek ayrı birşey...olmasa da olur.sen kendini de seviyorsan..sevmek tek yorum,sevi-YORUM.
Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden -----------------------------------------------
MERSİN KENTİ ROMANTİZMİN CENNETİ ! HELE BİRDE AŞIK OLMUŞSAN BU KENTTE AŞIK OLMUŞSAN GÖNÜLDEN BİRİNE DUMAN OLURSUN BE ARKADAŞ ! DUMAN OLURSUN GİT İŞİNE ?... YENİ BİR KENT BUL SEN KENDİNE... SAKLA SEVGİNİ YÜREĞİNDE MARTISINA GEMİSİNE DENİZİNE YANAŞMA ?.. "AYRILIK" GELİR HEMEN AKLINA ! BAKTIĞIN HER YER, GİRDİĞİN HER SEMT KAN KUSTURUR SANA... SEVDAN KOLUNDA OLMALI BENCE ÖYLE GİRMELİSİN BU KENTE ? "YİNE GECE KAPKARANLIK HERKES UYUYOR,MERSİN UYUYOR YALNIZ BEN UYANIĞIM AYAKTAYIM..." MERSİN VAR PENCEREMİN DIŞINDA BAŞ BAŞAYIM SOLUĞUYLA ! ŞİMDİ ELLERLE OLUP İNCİTME BEN GİDERİM GURBETE SEN KALIRSIN MERSİN ' DE !... ------------------------------------------ GELİNLİK AYRILIŞ VE TÜKENİŞ !... SON OLUR MU ? SİTEMİ AŞMIŞ ! TRAJEDİ BU.... -------------------------- HAZİNDİ ANCAK... PERDE YARIYA İNMİŞTİ HA KAPANDI KAPANDI KAPANACAK !... --- TEBRİKLER YÜZLERCE BAŞARAN BU YÜREĞE !....
Onatça tarafından 3/3/2009 9:43:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden -------------------------------------------- Bakıyorum şu güzelim dünyada birileri hüzün,hasret adıyla figana tutuşmuş, Resimdeki mavi güzel gözyaşı döküyor, Şiirde sitem,hüzün var. Gel etme eyleme gamı kederi bir tarafa at, Dünyanın inadına davul,zurnayla neşeli bir şekilde halay çekelim. Bir daha dünyaya gelemeyeceğimize göre;gamı,kederi,hüzünü,elemi,kederi,sitemi,hasreti bir kenara atıp; Göbek atalım.Bari öldüğümüzde kefenimiz gözyaşıyla ıslanmasın. ''Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim'' ..Bu mısralar fedakar duygularla yazılmış olduğundan beni etkilediği. Böyle fedakar sevgiyi taşıyan kadınların hala dünyada yaşadıklarına sevindim,fakat inanmadım. Çünkü;bu çağda böyle bir kadının yaşamasına teredüt ediyorum.Belki şiir diliyle yazmış olabilirsin diye düşündüm. Madem iddia ediyorsun inanmış gibi davranayım. ..Şiirini okudum,beğendim ve kocaman selam gönderiyorum,Haftasonu şehir dışında olduğumdan dolayı şiirini okuyamadığımdan bağışlayın! Saygılarımla!..
Yüreğinize sağlık.Paylaşım için teşekkürler. Umarım bu güzel şiir bir kurgudur. Yüreğinizde sevginin hiç eksik olmaması dileğiyle..... Selam ve saygılarımla
Çok güzel bir köşedir Mersin Narenciye sahil kenarındaydı dersin Ama şimdi hepsi kesilmiş yok edilmiş, Güzellikte ilk sıralarda seçilmiş... Tebrikler .. Yüreğinize sağlık ..
HakanKurtaran tarafından 3/2/2009 2:24:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzün ve sitem kokan bir şiir duygu sağanağı ile açığa çıkmış yüreğinizden, öncelin hazan ayazında bir içsel gezinti.. Küçük bir kıvılcım yetiyor şaire. dizeler nemlenim akıyor gönülden ve muhteşem şiir olup yerleşiyor beyaz sayfayalara...... Yüreğiniz susmasın. saygılarımla....
sevgili şairem bu ne hüzün bu ne sitem.. yaktın kavurdun kül ettin.. dizeler ağlıyor mısralar hıçkırıyordu... acısıyla tatlısıyla hayatta her şey biz insanlar için değilmi.. kutladım yürekten.. sevgilerimi bırakıyorum hüzün kokan sayfana...
Hanımefendi Bir şiirde bu kadar hüzün yağar mısralara efil efil. Resim de eklenince. Ooooooof! Of! Of1 Kutlarım gönülden ALKIŞLARLA.
Aşkımız sabun köpüğü gibi söndü Sevdamızın böyle bitişine Bülbül dile geldi, figan etti Lale menekşe boyununu büktü Gül ağladı hicabından Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığım da gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden
Sevdamızın böyle bitişine Bülbül dile geldi, figan etti Lale menekşe boyununu büktü Gül ağladı hicabından Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden
Bu sevdanın böyle bitişine,Gülden bülbülden önce biz şiir dostların çok üzüldü. Canım kardeşim.Bu ne hüzülü şiir böyle. Yüreğiniz çağıl çağıl çağlamış dökülmüş dizelere. Allah yüreğinize ve gönlünüze ferahlık versin. selam ve sevgilerim gitsin ...
... Yine gece kapkaranlık Herkes uyuyor, mersin uyuyor Yalnız ben uyanığım, ayaktayım Uyku tutmuyor be güzelim ... BİRDE BEN UYANDIM BU DİZELERİN ARDINA MERSİNDE... ÇOK BEĞENDİM DİZELERİNİZİ KISKANDIM DOĞRUSU... :) TEBRİKLERİM İLE...DİLERİM KALEMİM SİZ KADAR İYİ YAZAR... DAİM OLASINIZ EFENDİM...
hüzün cosmus yine yürekten dökülmüs satirlara ince ince nakis gibi islenmis acitmis okuyanin yüreginide,,,, kaleminiz susmasin ,,,,,saygilar sevgiler,,,
Gül ağladı hicabından Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Elden bir şey gelmiyor ve yaşamaya devam ediliyor hatta kendimizi kandırarak ,yüreğimize bile unutmuş numarası yaparak,hüzün dolu ama bir o kadar güzeldi hüznün ifadesi,selamlar....
Sevdamızın böyle bitişine Bülbül dile geldi figan etti Lale boynunu büktü,gül ağladı Sana gelinliğimle geldim Kefenle de çıkmak istedim Kim demiş mesut bahtiyar oldum Kötü kaderin kurbanı oldum. Tülay der sağlığımda gitti elden Gayri bundan sonra ne gelir elden
ben çok üzüldüm okurken aşk nasılda yıkıp geçiyor bir ruhu....kaleminiz daima yazasın...sevgiyle kalın....